Gezocht: de ultieme alleskunner

Quartz.

Vooruit Solar.

Grote meh.

Dat zou top zijn

Dat kan

Die nieuwe Hanhart met geharde kast is inderdaad gaaf. Alleen die naam, die ook nog eens op de wijzerplaat staat, Preventor. Beetje jammer.
Voor de rest leuk horloge

1 like

HET horloge wat alles (aan)kan:

Ook met zwarte wijzerplaat verkrijgbaar. Keuze in 39mm = F39 / 41mm =F41 Geen prijsverschil

• 20 ATM
  • blockbracelet, met fijnafstelg. Alles geschroefd geen pushpins. (Je wilt niet je dure horloge verliezen doordat een goedkope pushpin gebruikt wordt.)
  • 5 jaar garantie ook op waterdichtheid.(zonder voorwaarden)
  • 2e tijdzone (GMT bezel)
  • beste afleesbaarheid
6 likes

:roll_eyes::man_shrugging:

1 like

Waar moet je hem laten dan?

2 likes

Thuis

2 likes

Ik voel een nieuw topic aankomen! Zwemmen of niet zwemmen met je horloge…:diving_mask::man_swimming:t2::watch:

For the record: Ik ben wel van team ‘zwemmen met horloge’, maar met de sub de zee in vind ik dan wel weer een dingetje. Terwijl die er toch echt voor gemaakt is.

En… vanaf welke ‘waterdichtheid’ zwemmen jullie ermee? Ik vanaf 100m.

1 like

Voor zwemmen neem ik een beater.

Ben dan ook niet zo’n fan van GADA. Elk horloge heeft zijn doel in de collectie.

2 likes

Precies. Ik bouw een collectie op basis van mijn werkzaamheden en bezigheden in mijn vrije tijd.

2 likes

Smaken verschillen :laughing::laughing:

1 like

Gelukkig wel

2 likes

:white_check_mark:

1 like

Ik zag de Longines Conquest al voorbij komen met blauwe dial, die in 38mm kan een hoop kanten op denk ik. Die staat hoog op mijn lijstje en past met 2300 euro binnen budget, van Longines kan altijd nog wel wat korting af.

Kijk ook eens naar de groene dial!

Heel veel succes en ben benieuwd wat het wordt.

1 like

:joy:

:joy:

Heerlijk dit!

2 likes

I know

1 like

Ik ga mijn collectie juist uitdunnen tot maar 1 of 2 horloges die je gewoon overal en nergens draagt.

Maar ieder z`n eigen beleving natuurlijk :hugs:

3 likes

Vanaf “WR” zonder diepte- of drukaanduiding.
Seiko 5’jes en allerhande retro Casiootjes doen daar niet zo moeilijk over. Dat neurotische gedoe met tabelletjes en schroefkronen is nergens voor nodig.

Dicht is dicht. :slightly_smiling_face:

4 likes

Ja Seiko 5 (wr 100m) heeft hier alle soorten zee, zwembad gezien geen enkel probleem.

Een oude Fossil daarentegen werd 1 grote condensbak :rofl:

1 like