Was bedoeld als grap , als ik zo’n bedrag zou gaan besteden aan een horloge dan neem ik ook geen genoegen met iets wat me net niet helemaal zint. Gewoon doorgaan met zoeken!
Een Seiko SRP455 limited edition monster zal je vast goed staan! Mooi formaat en ziet er geweldig uit in de zon. Hou je nog zat geld over voor wat anders.
Maar een seamaster 300 is nou toch ook niet bepaald een dikke duiker? Of heb ik dat mis?
Had je topic gezien, die slijt je niet aan mij.[quote=“koekoek, post:143, topic:103490”]
een seamaster 300 is nou toch ook niet bepaald een dikke duiker? Of heb ik dat mis?
[/quote]
Ik vind hem wel ‘dik’.
Gute Lume, Unterdruckssicher, 20 ATM Wasserdicht, anti-magnetisch… Ja, es ist ein tauch-wertiger Uhr.
Dus je gaat er niet mee duiken en het is een tank. Ach.
De liefdesbaby van een marinemaster en een field watch. Volgens mij ongeveer even lomp als een marinemaster, dat spreek wel tegen dit exemplaar. En je houdt een hoop geld over!
Crepas maakt ook leuke horloges, wel een hoog homage-gehalte en véél oranje ‘plongeur’ wijzers. Maar ik vind ze wel wat.
Genoeg getwijfeld zou ik zeggen
Sorry, de Oris is weliswaar een aardige duiker, maar dat ding komt op rubber met een vouwsluiting, wat oncomfortabel is / kan zijn (de sluiting), en heeft lugs die bandenswappen vrijwel onmogelijk maken tenzij je Oris banden koopt ($$$ en beperkte keus) of custom banden gaat laten maken voor alleen dat horloge.
Bovendien, zoals ome @SwedishChef het zei:
Ik blijf Squale of Stowa aanbevelen. Want op staal, zien er goed uit op leer en het is makkelijk swappen.
De lugs geven 'm natuurlijk wel wat meer karakter, maar kan inderdaad een nadeel zijn. Die leren banden schijnen wel top te dragen, dus daarop zou ik hem zeker niet afschrijven.
Ik heb geen aandeel in die Oris, dus het is mij eender
Ik wil elke deelnemer hartelijk bedanken voor de geleverde bijdrage.
Toen ik zwak zei, bedoelde ik ZWAK. Vandaag de trekker over gehaald op een motor; Aprilia Dorsoduro.
Had ik een prima AD geleverde SMPC kunnen halen, maar de DD stal mijn hart…
Dank aan jullie!
Veel plezier met de motor!
En HF is in ieder geval een mooi inspiratie topic rijker
Mooi ding! Lekker sportief.
Gefeliciteerd! Uitstekende keuze. The dude abides.
Zit er vast een klokje in gebouwd .Waai er maar niet van af.
Even een sneak peak om het topic in stijl af te sluiten.
TS zit -zonder duiker- op een nieuwe motorfiets!
Case closed!
Ok ok geluk ermee en rij voorzichtig man! Laterrrr
Haha, al lang! En inmiddels ook weer wat horloges verder…
Probeer je dat ding nou overal te slijten? Nog geen verkooprechten zeker?