Omdat deze erg bij mij blijft hangen, maar er maar weinig foto’s van te vinden zijn op het web voor zo ver ik kan vinden, wil ik de gelukkigen die een 2561.80.00 bezitten vragen om wat mooie foto’s te posten. Ik ben vooral benieuwd hoe deze draagt en ben dus op zoek naar “on wrist” beeldmateriaal haha
Verder vroeg ik me af wat een reële prijs is om tegenwoordig te betalen voor dit model… Ik zie dat ze op het forum voor een mooie prijs zijn verkocht in het verleden, maar op het verdere net gaan ze zo te zien niet voor onder de €1200 helaas.
Die heel mooi in het echt, stom genoeg heb ik 3 jaar geleden er een laten voorbij gaan voor 650 euro, nog nieuw en alles erbij doos papieren, was wel een quartz. maar ozo mooi.
Wow dat is pijnlijk zo achteraf inderdaad! De quartz versie zou ik juist willen bij deze. Ik heb toch al een paar mooie automaten en handopwinders, maar merk stiekem dat quartz toch wel erg fijn is als je meerdere horloges draagt… De afwisseling is vooral leuk
Heb deze gehad een jaar terug. Super mooi horloge maar toch echt te klein. Zelfs voor mij met een polsmaat van 16,8 cm. Tip, ga voor de 41mm versie. Heb die van @Cal219 omgehad en die droeg perfect.
Wauw, mooie foto’s @Batossai! De maat twijfel ik nog een beetje over inderdaad, maar op de foto’s vind ik de verhoudingen van de mid-size wel mooier. En ik draag over het algemeen toch alleen maar horloges tussen de 34 en 38 millimeter op het moment… Jammer dat je ze zo moeilijk in het echt kunt bewonderen.
Ik heb de automaat in mid-size. Deze afmeting vind ik mooier dan de full-size vanwege de verhouding tussen diameter en dikte. De full-size vind ik te plat en ik heb een smal polsje (17 cm). De mid-size wordt heel weinig aangeboden. Gelukkig kon ik een mid-size van een collega passen en de full-size bij een juwelier. Wanneer je wilt passen, ben je van harte welkom om langs te komen.
Dat is super Coos! vooralsnog ga ik me alleen lekker maken met plaatjes maar zodra ik zo ver ben ga ik graag in op je aanbod. Ben nog steeds aan het bijkomen van mijn Red Alpinist aankoop van laatst haha dus eerst even sparen weer!
Als je er de juiste polsen voor hebt staat het geweldig.
Hiervoor had ze de damesuitvoering van 28mm.
Ook dat is mooi, maar daar zou geen enkele kerel mee wegkomen…
Succes met zoeken, ze worden regelmatig aangeboden op Marktplaats.
De quartz wat vaker dan de automaat.
Zij wilde ook per se de quartz uitvoering. Verstandig.