Gezocht: Foto's en info Omega SMP Mid-Size 2561.80.00

Omdat deze erg bij mij blijft hangen, maar er maar weinig foto’s van te vinden zijn op het web voor zo ver ik kan vinden, wil ik de gelukkigen die een 2561.80.00 bezitten vragen om wat mooie foto’s te posten. Ik ben vooral benieuwd hoe deze draagt en ben dus op zoek naar “on wrist” beeldmateriaal haha

Verder vroeg ik me af wat een reële prijs is om tegenwoordig te betalen voor dit model… Ik zie dat ze op het forum voor een mooie prijs zijn verkocht in het verleden, maar op het verdere net gaan ze zo te zien niet voor onder de €1200 helaas.

Hier alvast een mooi plaatje van het web:

2 likes

Die heel mooi in het echt, stom genoeg heb ik 3 jaar geleden er een laten voorbij gaan voor 650 euro, nog nieuw en alles erbij doos papieren, was wel een quartz. maar ozo mooi.

2 likes

Wow dat is pijnlijk zo achteraf inderdaad! De quartz versie zou ik juist willen bij deze. Ik heb toch al een paar mooie automaten en handopwinders, maar merk stiekem dat quartz toch wel erg fijn is als je meerdere horloges draagt… De afwisseling is vooral leuk :slight_smile:

1 like

Heb deze gehad een jaar terug. Super mooi horloge maar toch echt te klein. Zelfs voor mij met een polsmaat van 16,8 cm. Tip, ga voor de 41mm versie. Heb die van @Cal219 omgehad en die droeg perfect.

Plaatjes:

1b10824bd85d1694deba2e4f72e09052f989f07a_1_629x500

1f66ce4fa4c7d3fd59e2ec93d0cdc937277f5373_1_690x438

04c7e2059db303f815fcd077071d358cb23d31b7_1_643x500

0ee1418e76e19b0a92f959ac82c9891a555eaca1_1_418x499

5 likes

Juist.

41mm, quartz.
Rond de 12 a 1300 euro moet dit nog lukken.

Deze is er nog, staat op 1150,- Wel de 41mm versie. Inclusief waterdichtheid test.

1 like

Verkoper is genaamd SuperC… @SuperC toevallig van jou? :laughing:

1 like

There can only be one :joy:

2 likes

Yes! Tijd voor een Deepsea :ok_hand:

Maar Uhrforum is ook niet meer wat het geweest is.

1 like

Wauw, mooie foto’s @Batossai! De maat twijfel ik nog een beetje over inderdaad, maar op de foto’s vind ik de verhoudingen van de mid-size wel mooier. En ik draag over het algemeen toch alleen maar horloges tussen de 34 en 38 millimeter op het moment… Jammer dat je ze zo moeilijk in het echt kunt bewonderen. :disappointed_relieved:

1 like

Ziet er goed uit. Ook de sluiting ziet er nog uit als nieuw.

1 like

Draagt héérlijk, :wink:

1 like

Haha, maar wat is dit dan :upside_down_face:

“Ich verkaufe sie weil ich eine Tudor Big Block kaufen konnte”

Enfin, Ts mooi dit model kopen. Mooie band erbij, prima deal.

Tja, soms verandert er wel eens wat in een paar weken. Daar heb jij geen last van :blush:

2 likes

Ik heb de automaat in mid-size. Deze afmeting vind ik mooier dan de full-size vanwege de verhouding tussen diameter en dikte. De full-size vind ik te plat en ik heb een smal polsje (17 cm). De mid-size wordt heel weinig aangeboden. Gelukkig kon ik een mid-size van een collega passen en de full-size bij een juwelier. Wanneer je wilt passen, ben je van harte welkom om langs te komen.

Groeten,

Coos

/Users/Coos/Pictures/Foto´s/Horloges/Omega Seamaster/DSC_2883.jpg

2 likes

Dat is super Coos! vooralsnog ga ik me alleen lekker maken met plaatjes maar zodra ik zo ver ben ga ik graag in op je aanbod. Ben nog steeds aan het bijkomen van mijn Red Alpinist aankoop van laatst haha dus eerst even sparen weer!

Stuur maar een pb als je zover bent. Als je eenmaal je blik op deze hebt laten vallen (ook op de foto’s), gaat het niet meer over.

1 like

Haha ga ik zeker doen! ik ben er ook bang voor helaas :slight_smile:

:+1:

Mijn vriendin heeft deze midsize een tijdje geleden gekocht.

Als je er de juiste polsen voor hebt staat het geweldig.
Hiervoor had ze de damesuitvoering van 28mm.
Ook dat is mooi, maar daar zou geen enkele kerel mee wegkomen…

Succes met zoeken, ze worden regelmatig aangeboden op Marktplaats.
De quartz wat vaker dan de automaat.
Zij wilde ook per se de quartz uitvoering. Verstandig. :blush:

2 likes