De kogel is door de kerk…(althans bijna)… Mijn volgende horloge gaat een seamaster 300m worden… (al moet ik toe geven dat er nog een paar andere kanshebbers zijn…)… nu dacht ik er uit te zijn dat het de witte variant moet gaan worden… Maar steeds meer en meer vind ik de blauwe en zwarte variant ook super! Dat wordt dus even passen… Er is een klein dingetje wat ik wat minder mooi vind aan de seamaster (absoluut niet lelijk, maar minder mooi) en dat is de stalen band…(ik ga hem wel op staal kopen omdat ik wel vind dat de band bij het horloge hoort)… Nu ben ik benieuwd of er iemand een seamaster heeft met een andere band. En natuurlijk zie ik daar graag de foto’s van.
Mijn ladies size kan niet ontbreken in het lijstje
(Edit:… Oeps… Niet op een andere band Kan iemand evt dit bericht verwijderen, dan blijft het on topic )
Geen foto van maar die witte met blauwe bezel die hierboven staat is echt Ik heb wel veel 300m divers gepast maar de tijd niet genomen om foto’s te nemen. De sword hands zijn m’n ding niet zo. Maar die wit-blauwe of de nieuwe Bond als die band beter zou zitten, zijn m’n favorieten!