Ha HF!
Met de zomer voor de deur heb ik wel weer eens zin in een GMT 16710, zonder lugholes dus van na 2004?
Conditie is alles en bepaalt het budget. Hit me up!
Plaatje van m’n ex ter inspiratie:
Ha HF!
Met de zomer voor de deur heb ik wel weer eens zin in een GMT 16710, zonder lugholes dus van na 2004?
Conditie is alles en bepaalt het budget. Hit me up!
Plaatje van m’n ex ter inspiratie:
Wat is je budget? Ik ben ook zoekende maar ze zijn laatste tijd weer omhoog gegaan. En veel is met doos en papieren, wat het in mijn ogen ook onnodig duur maakt.
Dat hangt dus af van staat, full set etc.
Staat bij Langedyk wel een goeie, maar die gaan richting een hoge 12k full set. Komt met rsc en is licht opgemaakt. Heb er namelijk contact met ze over gehad.
En deze staat bij bulang, rectangular dial
Thanks, die van Bulang is wel zoals ik ‘m graag zie. Jammer dat er geen foto van de coronet bij zit, vaak veelzeggend.
En koop ook het liefst van een forumgenoot btw.
Op de sluiting bedoel je? Jah dead give away dat die plat gepolijst is. Kast ziet er nog wel aardig dik uit.
Succes met de zoektocht
Vrees het ook
Leuke zoektocht want aanbod is redelijk fors. Al op UF gekeken?
Ps. Leuk dat je weer in the game bent
Ps 2. Niet het mooiste exemplaar hierboven, lijkt wel of de lug rechtsonder flink gepakt is met polijsten. Prijs is er ook wel naar, dat dan wel.
Thanks! Weet nog niet of ik terug ben hoor, meer met het oog op vakantie leuk om even wat anders te hebben. Twijfel ook nog over een witte speedy. Staan er aardig wat nieuw te koop hier, wellicht dat iemand me een mooi aanbod doet
Die witte Speedy is veeeel te groot voor jouw pols.
En dat zeg je nu, nadat je me bijna die gouden hockeypuck verkocht had
Dat was de grap.
Alleen qua dikte een beetje bb pro gevoel
Nee dan toch maar een GMT!
Jammer genoeg niet meer heel actief, in het begin hadden ze vaak leuke informatieve topics
Tja, ze moeten ook een bedrijf runnen he. Zal wel te goed gaan met ze
True, maar ik denk wel dat het een goede manier is om klanten te binden om op zo’n manier deel te nemen aan de community zeg maar