Gezocht! Grand Seiko 9F (SGBX261/265)

Dag allen!

Na flink veeel scrollen en opties overwegen ben ik nu echt opzoek naar een Grand Seiko 9F.
Dat kan zijn uit de SBGX of de SGBV lijn op stalen band, kleur zwart of blauw, of champagne.

Graag alleen GS op de plaat dus niet de modellen met Seiko erboven.

Heb je er een die je kwijt wilt voor, stuur vooral een berichtje! Eventueel met inruil tegen een Seiko 5 SKK001 GMT vanuit mij :wink:

Let me know!

Ik zie nog een champagne SBGX en een Blauwe SBGV op marktplaats staan.

Goede keuze in ieder geval, succes met de zoektocht.

Ze houden van zon :wink:

2 likes

op Chrono24 gewoon zoeken en op nieuw en dan sorteren op de laagste prijs. kies een dealer die prijsvoorstellen accepteert en die niet op voorraad is (nieuwer en ongebruikt), pingel er wat af en je bent voor €1475 ex btw klaar. Kosten zijn dan € 1475 + 21% BTW = €1785 en nog € 15 inklaringskosten, ben je voor € 1800 klaar.

8 likes

Is het zo dat je enkel BTW en 15 euro inklaringskosten betaalt bij een order uit Japan? (Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar dat klinkt beter dan ik initieel had verwacht.)

1 like

zo ongeveer, verschilt iets per vervoerder en soms ook 80 eurocent importkosten/invoerrechten

1 like

bedankt voor de tips! Het wil zo zijn dat ik waarschijnlijk einde jaar zelf in Japan ben en er dan mooi naar op jacht kan. Toch wacht ik het nog even af en misschien dat iemand binnen het forum van een SGBX261 af wilt :slight_smile:

Hahah, ja dat leek mij ook een goed idee. Opsturen ^^

Je kunt even op wristler.eu kijken en dan zoeken op Grand Seiko. Die hebben sowieso een SBGX261 en 263 staan.

1 like

Kleine up voor het geval iemand er toch 1 heeft liggen

Ik zie er op Chrono24 eentje staan in DE. 1800 ex. Jammer dat het niet bij een erkend verkoper is. En misschien mis ik nog iets?

1 like

Nog steeds op zoek:)

Ik hou idd Chrono in de gaten maar het liefst via 't forum :smiley:

Catawiki staat er 1, al snap ik dat de voorkeur naar dit forum uit gaat. (Of Japan)

1 like

Ik vrees dat je hier niet over de SBGXen gaat struikelen, eerlijk gezegd. De mijne blijft, en zo ken ik er nog een paar die blijven.

Doe het gewoon op C24, man! De kortste klap.

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.