Na flink veeel scrollen en opties overwegen ben ik nu echt opzoek naar een Grand Seiko 9F.
Dat kan zijn uit de SBGX of de SGBV lijn op stalen band, kleur zwart of blauw, of champagne.
Graag alleen GS op de plaat dus niet de modellen met Seiko erboven.
Heb je er een die je kwijt wilt voor, stuur vooral een berichtje! Eventueel met inruil tegen een Seiko 5 SKK001 GMT vanuit mij
op Chrono24 gewoon zoeken en op nieuw en dan sorteren op de laagste prijs. kies een dealer die prijsvoorstellen accepteert en die niet op voorraad is (nieuwer en ongebruikt), pingel er wat af en je bent voor €1475 ex btw klaar. Kosten zijn dan € 1475 + 21% BTW = €1785 en nog € 15 inklaringskosten, ben je voor € 1800 klaar.
Is het zo dat je enkel BTW en 15 euro inklaringskosten betaalt bij een order uit Japan? (Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar dat klinkt beter dan ik initieel had verwacht.)
bedankt voor de tips! Het wil zo zijn dat ik waarschijnlijk einde jaar zelf in Japan ben en er dan mooi naar op jacht kan. Toch wacht ik het nog even af en misschien dat iemand binnen het forum van een SGBX261 af wilt