Gezocht horloge als afstudeercadeau +/- 350eu

Mijn broertje studeert binnenkort af, en dat verdient natuurlijk een passend cadeau. Ik wil iets van 300-400eu uitgeven (als je echt iets goeds hebt wat net iets duurder is gewoon bericht sturen.)

Ik denk aan een duiker, skindiver, sportief horloge met mechanisch uurwerk en max 40mm, belangrijk is dat hij vrij nieuw is of recent geserviced zodat hij de komende jaren vooruit kan zonder service.

Voorbeeldje:

Als je iets hebt liggen wat zou passen, let me know!

1 like
4 likes

Was de opleiding ook voor de helft van het geld?

Zonder gekheid, alle afbeeldingen van de horloges die je plaatst zijn ā€˜ietsje’ duurder. Voor 300-400 euro zijn hele leuke nieuwe horloges te koop.

Zomaar wat willekeurige voorbeelden:

Citizen Automatic Tsuyosa NJ0150-81X + Luxe Cadeau | Veerman Juwelen…_gsMQ…_gaNDMzMDI2ODE2LjE3NzkwNDY5NjA._ga_4XCBBS2TJHczE3NzkwNDY5NTckbzEkZzAkdDE3NzkwNDY5NTckajYwJGwwJGgw&gclid=Cj0KCQjwzqXQBhD2ARIsAKrIeU8DiDxRBg7QrLG38dFLXwptFIamZvEC-A-Q6mJg-RTdi1IqCbjS47IaAjmsEALw_wcB

Aanrader wat mij betreft

4 likes

2 likes

Squale kan voor dat geld

Niet mechanisch

1 like
1 like

Je post een Halios. Die ga je voor dat geld niet vinden.

Ik heb hier op HF een piepjonge gele te koop staan op staal en rubber. Is wel (behoorlijk) boven budget.

Kijk dit zijn al leuke optiesšŸ’ŖšŸ¼, ik wil niemand beledigen met die prijzen voor die merken, ben niet mega op de hoogte van de used prijzen van deze categorie horloges. Het geeft in ieder geval een indicatie voor het stijltje wat ik zoek.