Kijk dit zijn al leuke opties💪🏼, ik wil niemand beledigen met die prijzen voor die merken, ben niet mega op de hoogte van de used prijzen van deze categorie horloges. Het geeft in ieder geval een indicatie voor het stijltje wat ik zoek.
En dat is nuttig zo. Zeker kijken naar Citizen en Seiko, die hebben hele toffe dingen, ook in die prijsklasse - en ik vind het een leuke prijsklasse, geen rommel, eerder basic en robuust, en je krijgt geen hartverzakking als je er eens een kras op maakt.
Ik ging eerst Vostok suggereren (kan je op poljot24.com eens kijken), maar da’s qua stijl vaak nog net wat anders dan je voorbeelden. Maar er zijn al andere leuke suggesties gepasseerd. Succes, benieuwd waar je op uitkomt.
Voor het budget 100% deze Certina. Laatst de mechanische versie gepast, echt heel veel horloge voor je geld. En een echt Zwitsers horloge van een goed merk, doen.
Ik zou voor deze gaan. Iets groter in diameter maar draagt compact (L2L). Jubilee band, gerenommeerd merk, betrouwbaar uurwerk, niet duur qua service en stijlvol.
Deze verslaat alles in de range tot 500,- als je het mij vraagt. Voor 419,- all-in laten overkomen uit Spanje. Misschien dat ie tegenwoordig goedkoper is.