Gezocht horloge dat tegen grove trillingen bestand is.


Geen GEINTJE, ik verwacht dat door de trillingen, vele horloges er niet tegen kunnen,

14 likes

G-Shock.

8 likes

Serieus? welk model?

1 like

Cartier Santos XL? :wink:

1 like

Victorinox I.N.O.X. (quartz)

5 likes

Allemaal :+1:

2 likes

Dat riskeer ik toch liever niet, verwacht dat die binnen de kortste keren, kaduuk is.

1 like

G shock is the must have

1 like

Een digitaal horloge

2 likes

Haha wat een vet ding man!!! Maar een ‘driewieler’ wordt toch vaak gebruikt om met z’n tweeën te rijden? Dat is bij deze onmogelijk! :wink:

En G-Shock of een Vostok?

1 like

ok, ga ik voor de G-shock

2 likes

Hoeveel. Cc?

Er is gewoon een show je motoren topic hoor, je hoeft niet zo’n excuus te gebruiken om dat ding te showen :wink:

Geintje, denk dat de meeste Quartz horloges en met name g-shocks hier wel tegen kunnen

3 likes

Marathon Navigator milspec watch, daar kan je ook overheen rijden

Edit: wat een afzichtelijk ding trouwens die motor :see_no_evil:

2 likes

Een “slimme” man laat zijn vrouw thuis, veel te gevaarlijk :wink:

1 like

Quartz. Dus g-shock kan, maar een tag heuer of omega kan ook. Heb je nog iets meer qua waar het aan moet voldoen? Diver? Blauwe wijzerplaat? Analoog of digitaal afleesbaar? Beetje meer een steampunk, dresser of modern horloge?

O ja, budget is misschien ook een idee om te weten. €20 Quartz is al top denk ik. Lekker een Casio O(s/b)ama…

+1 on the G-shock

Casio Oceanus, stijlvol, altijd op tijd en quartz
Foto’s van @wander:
image

image

7 likes

Deze ken ik niet maar heb nu al drie merken gekregen, waarvoor mijn dank en zal eens vergelijken. Heb reeds Omega seamaster automaat, durf ik niet aan.

1 like

Omega Seamaster 2521.80 Quartz versie van de 2531.80 en het originele James Bond horloge (in goldeneye gebruikt)