Gezocht horlogeband Citizen

Gezocht:

Voor een familielid op zoek naar een band voor op dit horloge!
Iemand enig idee waar je deze kan bestellen en of het überhauptmogelijk is? Leer of staal

Goedemorgen Ferdiknoop,

Deze banden zijn volgens mij niet meer te bestellen, en als ze er zijn, dan liggen die prijzen best wel hoog…
Hen misschien nog wel een mogelijkheid voor je.

mvrg TopGresidence

Heb

Goedemorgen Ferdiknoop,

Voor een band op staal, is een speld in een hooiberg…
Origineel rubber zijn nog mogelijkheden hier en daar, maar op leer zijn ze er voor zover ik weet niet.

mvrg TopGresidence

Dank je wel voor je reactie.
Het gaat hem alleen om leer of staak, dus dat wordt dus lastig als ik jou zo hoor!

Hartelijke groet,

Ferdi

Hoi Ferdi,
Op leer origineel, zijn ze er niet, (nooit geweest)
Alleen op staal… [quote=“ferdiknoop, post:5, topic:556775, full:true”]
Dank je wel voor je reactie.
Het gaat hem alleen om leer of staak, dus dat wordt dus lastig als ik jou zo hoor!

Hartelijke groet,

Ferdi
[/quote]

Hoi Ferdi, origineel waren ze alleen leverbaar op Rubber of Staal (leer nooit leverbaar geweest)
Heb dit horloge ook, helemaal nog nieuw en werd nieuw het meeste verkocht op origineel rubber, staal een stuk minder gezien o.a. de prijs… en gemiddelde smaak en gewicht…

Mvrg TopGresidence

Weet je toevallig ook, hoe je de band los kan maken?

Een stalen band staat wel erg gaaf trouwens! Dank je

Goedemiddag,

Ik dacht dat de band gedemonteerd kan worden middels de 4 schroefjes aan de bovenzijde van de bandzijde van de kast (4 x kruiskop)
(Wel voorzichtig losdraaien ivm uitschieten van de schroevendraaier waardoor de schroefjes beschadigen)
Succes…

Mvgr

TopGResidence

1 like

Eerst maar eens een stalen band vinden. Jij weet niet waar de kans het grootst is om 1 te vinden?