Gezocht horlogebox Omega

Hallo, ik ben sinds kort eigenaar van een Omega seamaster De Ville. Ik zou graag de originele horlogebox erbij willen hebben. Kan iemand mij helpen? Dank alvast.

Ik denk dat je meer info zal moeten geven, zoals het jaartal of foto van wat je zoekt.

Dat kan er een uit de jaren '60 zijn, 70, 80, 90, etc.

Plaats even een foto van het horloge, scheelt al een hoop. Gewoon van je computer in het reactie-tekstvak slepen.

dit zijn de foto,s.
Dank alvast voor het reageren.

dank voor het reageren. Bij deze de foto,s. Wellicht dat dit helpt bij het bepalen. Grtz.

Cool - heb er twee onder m’n neus gehad de afgelopen maanden. Ken de bestelcode van het originele glaasje uit m’n hoofd. :smile:

Ik wens je veel succes, maar ga er maar van uit dat 't niet zomaar gaat lukken… …ook van A+ merken als AP, VC, PP of zelfs “gewoon” Rolex, zijn correcte losse dozen uit die periode vrijwel onvindbaar.

Dank man. Had ook veel te makkelijk geweest. :slight_smile:

Deze moet je hebben :slight_smile: als je serieuze interesse hebt weet ik er misschien nog wel een. Ik zou nooit de prijzen op EBay betalen… daar staan ze voor rond de €150,-

Yep dat is m. Maar inderdaad ik kom ze op ebay tegen voor ridicuul hoge prijzen. Dat is mij een beetje te gortig. Maar mocht je er een weten … houd ik mij aanbevolen. Tnx voor de reactie.