gezocht horlogemaker Seiko lcd

Beste medeforummers

enig idee wie dit horloge zou kunnen repareren? Dacht dat alleen batterijtje zou voldoen, maar dat was niet zo…:frowning:

en glaasje vervangen zou ook mooi zijn

v

riendelijke groeten,

Mike

Geen antwoord op je vraag.
Als je bij Ebay zoekt op Seiko 0634-5001, krijg je een indruk van de prijzen die ze voor onderdelen van deze Seiko vragen.

Dat zijn pittige prijzen! Had nog niet eens gekeken wat het waard was, Het horloge is van mijn vader geweest, die kreeg nog geld van iemand en kwam thuis met dit :slight_smile: Hij heeft het nog jaren gedragen. Grappig ook dat het een James Bond versie is geweest, mijn zoon heeft de 007 van Omega.

Ik vind het verhaal er achter wel leuk, maar zelf heb ik er niets mee. Dus misschien toch maar opknappen dan?

Tnx, alvast gr Mike

@Ernst kom er maar in…die weet zoveel over (Seiko) lcd horloges.
Wellicht heeft hij wel wat adresjes waar je ermee terecht kunt?

Volgens mij is @MartijnV handig met LCD horloges.

@lassale

Sorry to hijack this post but I’m a new user and I don’t speak Dutch, so I’m struggling to get my head around how to private message on the forum. I’m interested in buying your recently listed Seiko 7T32. If you could reach out to me via PM that would be much appreciated. Thanks.

Ik kan je helpen met de kast en glas. Uurwerk zou na schoonmaken kunnen werken maar meestal is er veel beschadigd door lekkende batterijen.
Ik zie ook een regenboog effect op het scherm, weet niet of je dat wil houden?