Gezocht IWC Ingenieur 3233-01

Hallo,

Gezocht een IWC Ingenieur Vintage 3233-01.
In zeer goede staat dus geen butsen en/of krassen.
Papieren niet noodzakelijk maar wel fijn.

Groeten
Rob

IWC Vintage Collection Ingenieur ref 3233 staal
€ 3.800,00

Dat is minder dan ik voor die van mij betaald heb…

Het is wel een volhouder, staat al 2 1/2 jaar te koop ….??

1 like

Kan kloppen, toen ik die van mij kocht vroeg hij meer dan wat ik betaalde bij een handelaar…en nu nog steeds te koop…hij zal chrono24 niet ontdekt hebben…hij zakt wel ieder jaar in prijs, van 4200 naar 3800 in 2,5 jaar…nu is hij iets goedkoper dan wat ik betaalde maar bij mij zat wel een verse IWC service…

1 like

Ik ben altijd een beetje huiverig voor Marktplaats!

1 like

Eens, ik zou sowieso niemand op de deur willen hebben en maakte op afstand al vaak mee dat het rammelde op Marktplaats.

Ach je kunt altijd bij een VD Valk afspreken en dit is niet echt een horloge voor de bedriegers of andere gelukszoekers. De man heeft hem al lang te koop, dat zie je natuurlijk niet bij de neppers of vage figuren. Heb in het verleden regelmatig iets op die manier gekocht maar heb wel een voorkeur voor verkoop/aankoop via het forum!
De goedkoopste in Europa met doos en papieren op Chrono ligt 1200euro hoger. Ik zou het wel weten…met dat prijsverschil kun je hem ook nog laten voorzien van een verse service door een IWC gecertificeerde vakman en houd je nog flink geld over…

PS ik ben/ken de verkoper niet!

1 like