Gezocht: Jaeger-LeCoultre Reverso Grand Taille of Duoface

Een welbekende Nederlandse filosoof zei ooit eens ‘je moet schieten, anders kun je niet scoren’.

Ik zoek dus het in onderwerp genoemde horloge. In het verleden zijn er al wel een paar van deze verkocht op het forum maar de aantallen blijven beperkt en de prijzen verschillen nogal.

Toch maar een keer voor deze oproep gekozen, wellicht brengt het wat.

Ik ben redelijk bekend met het aanbod bij de usual suspects maar tips of aanbiedingen (graag in PM) worden bijzonder op prijs gesteld.

1 like

IMG_6598

Iemand ….?

1 like

Misschien op https://www.watchfinder.nl/ ?

1 like

Dank voor het meedenken, ook daar niet.

Chrono 24 heft mogelijkheden.
Succes.
Groet
Jan

1 like

@WPS wellicht.

1 like

Bedankt Jan, die hou ik inderdaad dagelijks in de gaten. Wat aan de prijs maar if all else fails…

Thanks! Misschien…

1 like

Tip van mij, check Chrono24, zoek een dealer in de buurt (NL, BE of DE) en neem dan rechtstreeks contact op voor een nette prijs. Zo heb ik laatst mijn Reverso Night & Day gekocht voor een hele mooie prijs.

image
image

10 likes

Mooi hoor :ok_hand:

Heel fraai en dank voor de tip!

Niet meer gezocht

Ik sluit deze zoektocht. Niet dat ik gevonden heb wat ik zocht maar omdat ik min of meer tot de conclusie ben gekomen dat een dergelijk horloge, hoe mooi dan ook, onvoldoende aansluit bij mijn levensstijl en derhalve slechts zeer sporadisch gedragen zou worden. Mijn horlogebudget is helaas niet geschikt voor een sporadisch gedragen horloge van dit prijspeil.

Dank aan allen voor hun bijdrage, in het bijzonder aan de JLC expert uit de bewegende provincie :pray:

1 like

Geen probleem, ik help graag!

Onderstaande horloge heb ik in bezit. Als iemand anders een mooie duoface zoekt … :slight_smile:


3 likes

Ik heb een gewone Grande, geen duoface.
Mag eventueel ook in de verkoop.