Gezocht: jongenshorloge

Ik heb een zoon van 12. En ik zou het oh zo leuk vinden als ie een Marathon of CWC aan zou doen :open_mouth:

2 likes

draagd mn zoontje vanaf zn 8e verjaardag, dus inmiddels 10 maanden. Is niet te groot, juist stoer en bolwassen

2 likes

Toen onze zoon 10 werd, kreeg hij deze Casioak. Helemaal de bom voor een 10 jarige.

Op zijn twaalfde kreeg hij zijn eerste automaat. Trots als een aap met zeven ….

IMG_1290

Toen dacht hij dat zijn groene G-Shock weg was, en kocht ik samen met hem deze vervanger (gelukkig is de groene teruggevonden).

En afgelopen juni werd hij 14 en kreeg hij deze.

Ze worden alle vier in rotatie gedragen en hij is er heel trots en zuinig op. Echt mooi om te zien. En leuk om samen de hobby te delen :ok_hand:

14 likes

Een GMT is altijd +1👍

2 likes

Helemaal eens. Een G10 is heeft geen stalen band en is iets groter dan de 34mm, maar het is wel een horloge die hij later als volwassen vent nog altijd kan dragen. Dan kan ie nog eens terug denken aan zijn zorgeloos leventje van weleer.

3 likes

Zoon van acht draagt al drie jaar dagelijks een Casio F91W

1 like

Dit vindt hij nog niks helaas. Hopelijk over een paar jaar wel.:sunglasses:

En 10 jaar, dan ken de g-shock 5610u ook.
Regelmatig net onder de 100 nieuw. Hier op forum ook wel te vinden

1 like

Hopelijk gaat het dan ook leven bij hem. Na een paar uur zoeken en jullle berichten denk ik dat ik er uit ben. Helaas geen seiko of casio te vinden in de maatvoering die ik voor ogen heb. Vanaf 38mm is er zoveel keus. Dit kwam ik ook tegen. 30mm helaas.

Twijfel.
Niet helemaal blij met het merk maar we gaan hiervoor. Voldoet in principe aan alle eisen.

Bedankt voor het meedenken. Deze mag op slot.

3 likes

Het probleem is dat papa zelf g-shocks niks vind😅

1 like

https://www.bol.com/be/nl/p/ice-watch-ice-digit-retro-ruby-ember-023312-horloge-siliconen-rood-o-33-mm/9300000188627417/?Referrer=ADVNLGOO002038-S--9300000188627417-PMAX-C-22294602842&gad_source=1&gad_campaignid=22294613171&gclid=CjwKCAjw6vHHBhBwEiwAq4zvA01EqEVbn1yJj5weSPYHXtJcUQ49rqOBHgGB91boNgT2e3YIHw0ybRoC2okQAvD_BwE
Ik zou voor een jongen mschn het bandje laten vervangen, maar zelfs met een duur bandje nog ruim binnen budget :wink:

Voor een jonge tiener is een Swatch uit de Swatch-store een mooi begin. Het zijn prima horloges met een keur aan uitvoeringen. Bovendien doet het niet te veel pijn als er een kras op komt. Mijn oudste is er nog steeds blij mee en de jongste is binnenkort aan de beurt. Zelf had ik als kind meerdere Swatch horloges en die scoorden destijds goed op het schoolplein… :kissing::sunglasses: