Gezocht: Lacroix Les classiques day/time/month

Ik ben op zoek naar een Maurice Lacroix Les Classiques Day/Time/Month (LC1108-SS001-11E). Overal kom ik de Les Classiques Chrono tegen. Kan iemand mij verder helpen ?

Mocht het niet lukken, iig bedankt voor de nuttige info op dit forum, door de prijzen op bijv. same watch kan ik iig goed onderhandelen met de juwelier :).

Misschien interessant, omdat ik ook graag een automaat wil koop ik de CW Malvern. Is het misschien verstandig deze af te wachten alvorens een quartz te kopen ?

Heb er vandaag een gekocht bij juwelier voor een zeer nette prijs gewoon een schitterend horloge kan ook nergens info vinden heb al sinds vijf jaar alle catologie staat hij niet in alleen op maurice lacroixl .com.staat hij afgebeeld.

gr SAAAB

foto ?

inderdaad met foto op site van ma la

foto van jouw horloge zou leuk zijn, een wristshot :smiley:

Inmiddels heb ik de keuze gemaakt voor een ander horloge. Qua ontwerp vind ik het nog steeds een erg mooi horloge, echter voor dat bedrag een quartz aanschaffen doe ik niet. De serie les classiques heb ik wel kunnen bewonderen bij een juwelier, deze had ook een catalogus van lacroix waar alle varianten in stonden.