Gezocht: lid werkgroep limited Horlogeforum

De limited 2012 is nog maar net uitgeleverd maar we moeten toch alweer gaan beginnen met de limited 2013.

Om te beginnen zijn we op zoek naar een nieuw lid voor de werkgroep. Ruud heeft aangegeven zijn plaats in de werkgroep te willen afstaan aan een actief forumlid.
De werkgroep bestaat nu nog uit LeenV, Nivelacuso, Henrik en mijzelf.

Als lid van de werkgroep bekijk je de aangedragen voorstellen en stel je met de leden de definitieve voorstellen vast voor de limited van 2013.

Wat vragen we van ons nieuw lid? Allereerst een passie voor horloges! Daarnaast heb je een uitgesproken mening hoe de limited in 2013 eruit moet komen te zien. Het zou leuk zijn als je wat contacten in de horlogewereld hebt maar dit is niet noodzakelijk.

Interesse? Stuur me een PB met een korte motivatie waarom jij graag het nieuwe lid wilt worden. Vervolgens zal er een korte ballotage plaatsvinden en wordt het nieuw lid bekend gemaakt.

“Daarnaast heb je een uitgesproken mening hoe de limited in 2013 eruit moet komen te zien.”

een uitgesproken mening heb ik wel, maar denk niet dat ik door de ballotage kom.

Dat is volgens mij wat voor mcfr Marco. >X

Popma Schreef:

“Daarnaast heb je een uitgesproken mening hoe de
limited in 2013 eruit moet komen te zien.”

een uitgesproken mening heb ik wel, maar denk niet
dat ik door de ballotage kom.

Met zo’n houding blijf je zwakzinnig.

ryan Schreef:

Met zo’n houding blijf je zwakzinnig.

@Ryan
even één van je quotes:
"…Teveel mensen nemen het forum veel te serieus en dat is de voornaamste bron van ergernis mijnerzijds"

toevallig behoor je bij deze ook tot die “teveel mensen…” en dat is een voorname bron van ergernis mijnerzijds.

/edit: om ontopic te blijven, waarom maakt de werkgroep geen selectie van mensen die geschikt voor de job zijn?

@Tom Koerts

even een vraagje tussendoor:
wat worden de taken voor het nieuwe werkgroeplid?
ik neem aan dat 't niet alleen bij ouwehoeren (over de limited 2013 e.v.) blijft?

en liggen er nog taken náást de limited in 't verschiet of is deze werkgroep slechts 1 van de taken die men “moet” doen?

Het is als lid natuurlijk wel enigszins de bedoeling dat je zelf de boer op gaat en mogelijk met een voorstel komt. Praktijk wijst echter uit dat in het verleden de verzoeken zijn opgestuurd en wij vaak alleen hoefde te beoordelen.

We houden ons ook alleen bezig met de limited. Er zijn geen nevenactiviteiten.

Het klinkt overigens ook spannender dan t is :wink:

Laten we trouwens als reactietermijn een week aanhouden. Dus reageren t/m 6 januari

Tom Koerts Schreef:

Het is als lid natuurlijk wel enigszins de
bedoeling dat je zelf de boer op gaat en mogelijk
met een voorstel komt. Praktijk wijst echter uit
dat in het verleden de verzoeken zijn opgestuurd
en wij vaak alleen hoefde te beoordelen.

We houden ons ook alleen bezig met de limited. Er
zijn geen nevenactiviteiten.

Het klinkt overigens ook spannender dan t is :wink:

Laten we trouwens als reactietermijn een week
aanhouden. Dus reageren t/m 6 januari

Het lijkt me een leuke groep met een leuk doel. Alleen ben ik overdag en weekenden best druk bezet. Meestal kan ik in de nachtelijke uurtjes er meer achter zitten (hoewel dat binnenkort ook veranderd).

Misschien is het ook prettig om te weten wat naast de taken zijn, ook te weten hoe het proces in elkaar steekt. Wordt er bijvoorbeeld bij elkaar gekomen om zaken te bespreken of gebeurt dit via de mail? Zijn er bepaalde momenten in het jaar waarop er “topdrukte” is, omdat bijvoorbeeld fabrikanten met een “zomerstop” gaan, of juist dat als de “winterschilder” er meer tijd/kansen zijn dat een fabrikant aan een dergelijk project kan werken, etc.

Is hier al meer over bekend? Zonder te drammen maar ik ben zeer benieuwd!

Ik heb zojuist iedereen doorgestuurd (enorm druk op werk, sorry voor vertraging) Ik laat iedereen zsm wat weten.

Uiteindelijk hebben zes leden zich aangemeld. Eigenlijk was het voor ons als werkgroepleden onmogelijk om puur op basis van de motivatie een keus te maken.

We hebben daarom een loting gehouden onder de aanmeldingen en zijn daardoor tot de volgende nieuwe leden gekomen. Ik zeg bewust nieuwe leden omdat we ervoor hebben gekozen om twee leden toe te laten ipv één.

Dit zijn:

  • DaanL
  • MCFR

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor de geboden interesse en hoop dat iedereen nog zijn input wil leveren voor de limited in de vorm van een gaaf voorstel!!

@MCFR/DaanL, willen jullie mij even een pbtje sturen met emailadres zodat ik jullie kan toevoegen aan de groep.

gefeliciteerd daan & marco!

marnix.moed Schreef:

gefeliciteerd daan & marco!

+1

Grt, Rene

r.obelink Schreef:

marnix.moed Schreef:


gefeliciteerd daan & marco!

+1

Grt, Rene

+1
GRT harb

Dat lijken me leden die wat toe kunnen voegen, succes!

gefeliciteerd daan & marco

Veekeren Schreef:

Dat lijken me leden die wat toe kunnen voegen,
succes!

Lijkt mij ook (tu)

Klasse (tu)

harb Schreef:

r.obelink Schreef:


marnix.moed Schreef:



gefeliciteerd daan & marco!

+1

Grt, Rene

+1
GRT harb

+1
Grt Duco

Heren bedankt voor de felicitaties. Ik heb er in ieder geval veel zin in. Hopelijk ben ik van toegevoegde waarde. Zal in ieder geval mijn uiterste best doen.