Beste forumleden,
Een tijdje geleden heb ik in deze topic over een programma van een Russische man geschreven:
http://www.allmywatch.com/
.
De redenen dat ik het programma weer onder jullie aandacht breng is een kortingsactie voor de leden van het forum en een samenvatting van de belangrijkste uitbreidingen en de verbeteringen die op dit moment gerealiseerd zijn.
Na mijn klachten dat ik in een bepaald venster niet alle gegevens kan zien (ik heb namelijk een 4:3 monitor, terwijl het programma voornamelijk voor de nieuwere 16:9 monitors was gemaakt en de gegevens buiten het vensterkaders vielen) heeft de ontwikkelaar dat gerepareerd met behulp van de toevoeging van de mogelijkheid om de gereedschapknoppen van rechts naar boven het hoofdvenster te verplaatsen.
Nadat een programmagebruiker door een crash van MS Vista de gegevens uit het programma heeft verloren, is er een auto back-up optie met een instelbaar interval toegevoegd. Bij de auto back-up kan er voor de overschrijving van het vorige back-up bestand of de toevoeging van een nieuw bestand worden gekozen. Je moet in het tweede geval de oudere bestanden af en toe weggooien.
Let op! Bij het updaten of vervangen van het programma wordt gevraagd of je een tweetal bestanden ook wil vervangen. NEE beantwoorden! Het ene bestand (.fbd) is het bestand met al je data, dat je in de database hebt ingevoerd en het andere (.cfg) is het bestand waar je persoonlijke instellingen zijn opgeslagen.
In het programma is nu een subprogramma geïntegreerd (Tik!), dat de nauwkeurigheid van je horloges op een makkelijke manier en zonder speciale uitrusting helpt te bepalen. Je hoeft alleen op het beginmoment op een knopje te klikken en na verloop van tijd (het liefst ten minste 12 uur later) dat opnieuw doen. De exacte meting is op de (ook mogelijk om zelf aan te geven) NTP-services gebaseerd (vraag me nu niet wat het precies is, maar dat belooft een exacte tijdmeting, lees verder de uitleg op de site van het programma).
Voor de bezitters of de liefhebbers van de horloges met maanfase is er nu de maanstand toegevoegd.
De auteur van het programma werkt voortdurend aan de verbetering daarvan en is van plan zijn software verder te verbeteren.
En nu het leukere. De ontwikkelaar van het programma heeft mij gevraagd op het forum (uiteraard met goedkeuring van de eigenaar en de beheerder van het forum) te vermelden dat hij de hele oktober aan de leden van dit forum bij de aanschaf van het programma 30% korting zal geven.
Om van deze korting gebruik te maken moet bij de betaling (via PayPal) de coupon code worden ingevoerd. Deze code kan via het contactformulier op de site (
http://www.allmywatch.com/mail_form.php
) worden aangevraagd (in het Engels of in het Russisch :)) met je e-mailadres en een vermelding dat je lid van het horlogeforum.nl bent.
Handig is dat het programma vóór de aanschaf eerst gratis uitgeprobeerd kan worden.
Ik wil hierbij benadrukken dat ik geen belangen bij dit programma heb. Ik ben wel voor de Nederlandse vertaling verantwoordelijk en krijg daarover heel graag een feedback van de forumleden.
Wat zal ik zeggen… Probeer het programma maar uit en, mocht dit je bevallen, gebruik de korting.
Groet,
Alex