Gezocht: Meistersinger Pangaea day date ivoor

De titel zegt eigenlijk al genoeg.
Ik zoek dit prachtstuk.
En je weet maar nooit of er hier iemand op is uitgekeken.

De prijs is uiteraard afhankelijk van staat van onderhoud enz.

2 likes

Ik neem aan dat je het exemplaar op Chrono24 gezien hebt?

https://chrono24.app/meistersinger/pangaea-day-date--id39208808.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Yep, geen papieren, 8 jaar oud, onderhoud achterstallig en een irreële vraagprijs.

Dan kun je daar beter een nieuwe aanschaffen: Prijsverschil ±800 euro
Servicebeurt voor die andere kost rond de 600 :rofl:

600? Nee joh;

Wat van de vraagprijs afpraten, opsturen naar Meistersinger en je bent spekkoper. Ik kan me er maar 1 herinneren hier in het blauw en die was niet veel goedkoper, niet beter onderhouden en zo weg.

Precies. Gewoon een smerig bod doen. :partying_face:

1 like

Ik snap je helemaal, het is echt een beauty, in ieder geval is het mijn nummer 1. Misschien ook omdat dit de start was van mijn collectie :sweat_smile: :joy:

Verder zit er een salita sw220-1 uurwerk in, een goede servicebeurt heeft mij 250 euro gekost, en ben er erg blij mee.

Succes in het vinden van de Pangaea DayDate!

Oh! Bedenk wel welke je wilt! Het iets oudere model heeft een rechte kroon en uitgeschreven dagen. Het verschil is best groot met het nieuwere model :grin::+1:t2:

2 likes

Wat is reëel?
Ik wil ook niet de lowballer uithangen.
Er zitten ook flinke beschadigingen aan.

Btw
Service vanaf 425 staat bij ms op de site
Dat zal dan het sw200 caliber zijn en deze heeft de 220

Of toch ff doorsparen voor een nieuwe🤔

Misschien kan het voor 1000. Hier op HF in ieder geval wel:

https://www.horlogeforum.nl/t/meistersinger-pangaea-day-date-40mm/495706?u=swisstoni

Enorme afschrijving is het voorland van degenen die nieuwe Meistersingers kopen, maar als je daar OK mee bent is het geen gek idee.

Mooi horloge sowieso. Eigenlijk de enige Meistersinger die ik echt leuk vind.

1 like

Misschien kan je één of een aantal Meistersinger-AD’s aanschrijven? Zeg dat je specifiek dit horloge zoekt en of ze je een goed aanbod kunnen doen. Volgens mij verkoopt geen enkele meistersinger echt gemakkelijk, dus de AD zal heus wel iets kunnen betekenen

Mijn fout, er zit overal een sw220-1 in, vanwege de DayDate complicatie.

Dit uurwerk is mega solide maar ook enorm goed te servicen. Door Meistersinger zelf lijkt me met dit horloge zeker niet nodig en gewoon zonde.:shushing_face:
Ik heb die van mij bij Clockwise gebracht en ben erg tevreden, was ook wel nodig hoor een service beurt.
Enige is dat ik de winkel uitkwam met twee horloges toen ik hem weer ging ophalen :sweat_smile:
Tja, risico van naar een dealer gaan haha.

Dat is hoogstens van belang als ik 'm zou flippen maar deze is om te blijven.

Kijk das nou weer leuk om te horen.

In Duitsland kan ik 'm nieuw krijgen voor 2072
Het prijsverschil gebruikte + service + bandje zakt dan toch best zover dat nieuw erg interessant begint te worden.

1 like

De meneer van c24 wenst niet te zakken.
1299 plus 295 service plus bandje plus polijsten is bijna een nieuwe over de grens hier.

Welke Duitse retailer verkoopt deze voor 2072?

https://www.chrono24.nl/meistersinger/meistersinger-pangaea-day-date-pdd903-leather--40mm--id40209932.htm

Een Hollander zelfs! Scheelt toch zo’n 400 euro met wat ze op de website hebben staan.

Grijze import :thinking: