GEZOCHT : Merk en prijs

Goedendag,

Ik heb dit horloge gekocht een tijd terug maar in een verhuizing is het doosje kwijt geraakt. de schakels heb ik nog wel maar het merk ben ik vergeten. Heb het horloge gekocht in de opheffingsuitverkoop van een juwelier dus ik kan er ook niet meer naar terug.

Ik zou gewoon erg graag willen weten wat voor Merk dit is. Er staat alleen een logo op de wijzerplaat.

het logo lijkt op een G

Achterop staat Stainless Steel water resistant 10atm.

Hopelijk kan ik er via dit forum achter komen.

Link naar horloge:

Link naar het logo.

Bedankt voor de hulp alvast! groeten,

Stijn Oudejans.

Weliswaar staat er “gezocht” in de titel maar in dit geval toch maar naar Algemeen verplaatst:D

In mijn geval staat de G voor geen idee. Het ziet er erg uit als een mode/plakmerk en de waarde is daardoor in goed gedragen toestand niet meer dan 15 euro. Tenzij die G toch voor een echt merk staat dat ik niet herken.

Ik vind het logo erg lijken op dat van Jack Jones:

Het logo van jouw horloge:

Het logo van het (kleding)merk Jack Jones:

Ik ken geen horloges van het merk, maar dat wil niet zeggen dat ze die nooit hebben gamaakt. Toch zou ik het raar vinden als ze alleen het logo neerzetten en verder geen naampje ofzo.

Over de prijs kan ik dus ook helemaal niks zeggen.

Damn, Die Jeewee is me voor!

Het deed mij ook al aan een bekend merk denken. Ik kon er alleen even niet opkomen, was het nou Diesel, nee dat was het niet, maar inderdaad Jack & Jones is waar het me aan doet denken!
Heb even een beetje gegoogled (of hoe men het ook schrijft ;)) en kon er verder helemaal niks over vinden. Het logo is toch net iets anders dan dat van J&J, dus het lijkt me toch dat het niet van Jack en Jones is…
Maargoed, ik heb daar verder ook geen verstand van :D…

Met vriendelijke groet,

Mick Mooren

Waarschijnlijk niet, maat mogelijk is het de C van Carrera.

G-Spot? :smiley:

Het lijkt ook een beetje op het logo van Casio Edifice.

als het deze g is is het een geuss was inder tijd 400 gulden