Gezocht: n standaard om n horloge op te plaatsen

Gezocht…

Wie kan mij helpen aan n standaard om n horloge op te plaatsen?
Het liefst doorzichtig. Waar kan ik dit krijgen / kopen.

Ik wil dit gebruiken om mijn horloges te fotograveren.

Hierbij n voorbeeld: Het gaat dus om de standaard en niet om het horloge, dit horloge heb ik niet. De foto is van LeenV

Tony ik heb er genoeg liggen hoeveel wil je er hebben. (voor niets)
PS Tony mail je mij even mijn leveancier heeft nog iets gevonden voor je.
je weet wel wat denk Fortis.
kreeg niets meer van hem te horen ivm vakantie

Hoi Tony,

Je zou ook kunnen kijken op www.watch-tool.de. Daar heb ik eerder deze week deze standaarden gekocht:

Ik zal een paar foto’s maken wanneer ze zijn bezorgd.

Gerwin

Nou Martijn, mocht je er nog een of twee overhouden, dan hou ik me ook van harte aanbevolen! :slight_smile:

Zo, die zijn heel mooi Gershwin. En eigenlijk precies wat ik voor ogen had. Ik wil ze gebruiken om foto’s te maken van horloges.
Je ziet vaak foto’s dat het horloge op de kroon ligt. Dit vindt ik minder mooi.

Ik heb contact gehad met MARTIJN en is bereid enkele stuks naar mij toe te sturen. Ja ja ze bestaan. Ik weet dit erg te waarderen.

De volgende stap is n bewaardoos. Raar eigenlijk dat dit niet voor n normale prijs te krijgen is in NL.

oh…sorry, kijk onder het item verpakkingen.

Mijn dank voor de tip LeenV, maar kan er nog niet erg warm voor lopen.

Ik blijf de zwarte met glazendeksel de voorkeur geven. Heeft ook n gunstige prijs. Denk dat ik deze het weekend ga bestellen.

http://cgi.ebay.nl/20-WATCH-BOX-BLACK-GLOSSY-GLASS-TOP-DISPLAY-CASE-BOX_W0QQitemZ5071574300QQcategoryZ29529QQrdZ1QQcmdZViewItem

… even n post tussendoor.

De deurbel klinkt, wie zal dit zijn op dit tijdstip, verwacht niemand. De postbode met n pakketje. Is het de nieuwe aanwinst uit USA?

Nee helaas, maar wel n pakje uit NL - Berlicum. Met de horlogestandaards.

Bedankt MARTIJN

Zoals beloofd een paar foto’s van de zojuist door mij ontvangen horlogestandaards. Het zijn vier rechte en éé die kan draaien; daar staat de SKX007 nu op.

En natuurlijk nog één van mijn toppertje, die ik nu van een heel andere kant fotograferen:

Ik heb het allemaal even snel, snel, snel gedaan want ik moet zo mee naar de winkel…

Groeten, Gerwin

bedankt voor link

joost

hij stond achter de verkeerde , bedankt gershwin