Gezocht: new daily wear op een stalen bracelet

Dag heren,

Ik heb enkele maanden terug een groot deel van mijn horloges verkocht (Breitling Colt 41mm, Omega Genève & Tissot PRX). Nu heb ik enkel nog dress-watches, maar voel ik me ‘naakt’ zonder een horloge op stalen band.

Ben al enkele weken het internet aan het afzoeken (paar keer bijna een deal, maar altijd nét te laat, op o.a. Oris Aquis). Vandaag mijn vraag… Hebben jullie iets leuk in de aanbieding? Indien ja, laat het me zeker weten. Onderstaande kriteria van toepassing:

• tussen 39-42 milimeter
  • prijspunt tussen 500-1500 euro
  • leeftijd: liefst iets ‘moderner’
  • Stalen band is een must
  • Quartz / Automatisch - beide prima

Zaken zoals Oris Aquis, Maurice Lacroix Aikon, Breitling Colt, Hamilton, Grand Seiko, Aqua Racer, … zijn zeker welkom.

Met vriendelijke groet,
Tanguy.

3 likes

40mm, staal, automaat, modern, 1000 euro nieuw. Wat wil je meer.

De mijne is niet te koop, ik draag m (heel erg) vaak. :smile:

6 likes

:grimacing:

3 likes

Een moderne klassieker Seiko SPB143J1

2 likes

Kom is kijken in de kroeg!

Ik ben team polished :sparkles: :sunglasses: maar ook brushed en blasted zijn vertegenwoordigd :muscle:

3 likes

Check eens de site van Christopher Ward

2 likes

Helemaal mee eens.
Lekker op staal, maar nato en rubber kan ook prima.

De Aquis is behoorlijk ondergewaardeerd. Geweldig horloge, mooie band, eigen moderne smoel, zwitsers kwaliteitsmerk en goed binnen je budget te krijgen.

De 39.5mm is ook nog eens een mooie maat.

Plaatje van de mijne:

3 likes

Ik zou voor de Longines Hydroconquest gaan. Succes met de zoektocht!

Veel varianten qua wijzerplaat mogelijk.

Tot 1500 euro is dit mijn keuze. Goede lume, gmt, band super krasvast. Solide keuze!:white_check_mark:

3 likes

Tissot gentleman, hier te koop:

1 like

De Hamilton Khaki Field!

41mm
Staal
Open caseback
Hamilton
Fantastische lichtbreking op de verschillende hoeken.
80 uur power reserve
Kan mee gezwommen worden!
En ruim binnen budget!

1 like

Dat zeker, een heerlijk horloge en in prachtige kleuren en maten leverbaar :ok_hand:t2:

Bij Altherr gekeken? Veel Oris in aanbieding. Ook op staal. Ter illustratie van kortingen:

1 like

DM me voor meer info

Halios seaforth al eens bekeken?

Een Bulova 96B440 ‘Super Seville’. Momenteel in de sale bij Bol voor € 429,-. “What else…”.
Klaar. Topic kan dicht.