Gezocht: new daily wear op een stalen bracelet

De Aquis is behoorlijk ondergewaardeerd. Geweldig horloge, mooie band, eigen moderne smoel, zwitsers kwaliteitsmerk en goed binnen je budget te krijgen.

De 39.5mm is ook nog eens een mooie maat.

Plaatje van de mijne:

6 likes

Ik zou voor de Longines Hydroconquest gaan. Succes met de zoektocht!

2 likes

Veel varianten qua wijzerplaat mogelijk.

Tot 1500 euro is dit mijn keuze. Goede lume, gmt, band super krasvast. Solide keuze!:white_check_mark:

6 likes

Tissot gentleman, hier te koop:

2 likes

De Hamilton Khaki Field!

41mm
Staal
Open caseback
Hamilton
Fantastische lichtbreking op de verschillende hoeken.
80 uur power reserve
Kan mee gezwommen worden!
En ruim binnen budget!

2 likes

Dat zeker, een heerlijk horloge en in prachtige kleuren en maten leverbaar :ok_hand:t2:

1 like

Bij Altherr gekeken? Veel Oris in aanbieding. Ook op staal. Ter illustratie van kortingen:

4 likes

DM me voor meer info

5 likes

Halios seaforth al eens bekeken?

3 likes

Een Bulova 96B440 ‘Super Seville’. Momenteel in de sale bij Bol voor € 429,-. “What else…”.
Klaar. Topic kan dicht.

Een paar prachtige modellen die ik hier heb tussenstaan & wat een leuk advies van iedereen… Paar zaken bekeken, maar buiten de Hamilton / Oris Aquis nog niet volledig overtuigd.

Ik kijk verder, & berichten zijn zéker altijd welkom - bedankt iedereen alvast! :smiley:

1 like

Grand Seiko heeft mooie opties in Quartz in 40mm. Toch wil ik ook voorstellen dat je eens kijkt naar een 37mm (sbgx231 bijvoorbeeld).

Mogelijkheden genoeg. Daarmee ben je ook gewoon klaar voor de rest van je leven. :sunglasses:

1 like

:joy:

Als je me er een paar kan voorstellen, heb ik zéker interesse! :wink:

1 like

PBtje als je dit iets lijkt - onder budget wel alle specs :wink:

Citizen nb602168l Fujitsubo

2 likes

Budget iets oprekken, iemand moet het opperen. :sweat_smile:

1 like

Zeker!

Ligt er een beetje aan naar wat voor kleur wijzerplaat je op zoek bent.

• Sbgp013 (blauw, standaard kast 40mm, nauwkeurig tot ±10 seconden PER JAAR)
  • Sbgp005 (blauw, 44GS kast 40mm, ±10 seconden)
  • Sbgx265 (blauw/lila, 37mm standaard kast, ±10 seconden)

Bovenstaande zijn ook verkrijgbaar in zwart en champagne en zijn allemaal heel comfortabel doordat ze slechts ±10mm dik zijn. De eerste twee hebben een independent uurwijzer. Hiermee hoef je het horloge dus niet te stoppen als je wisselt van tijdzone of zomer/wintertijd. De sbgx heeft dan weer een quick set date, die je effectief maar 1 goed zet, want quartz, daarna heb je er geen omkijken meer naar.

Plaatje van de 44GS kast:

2 likes

Ik zou voor deze SBGP005 gaan, ik heb zelf een van zijn broers en wat een heerlijke horloges vind ik dit!

2 likes

Topic kan gesloten worden… Na veel wikken en wegen, een Oris Aquis (39,5mm) gekocht van zeer sympathiek forumlid, Jan74.

Bedankt voor alle informatie en aanbiedingen!

3 likes