Gezocht: Omega 1171 band

Hi allemaal,

Voor mijn Omega Speedmaster ben ik op zoek naar een 1171 / 633 band. Heeft iemand er toevallig eentje (in goede staat) liggen?

Alvast bedankt!

Nog eens een upje

Weer onder de aandacht

Wellicht niet meer maar tot twee jaar geleden kon je deze incl end links voor rond de 400 euro nog bij de AD halen.
AD of @Horloge24 contacten zou je dus wellicht kunnen opleveren wat je zoekt.

1171 is een klassieke rammelband, heerlijke vintage flimsyness voor relatief veel geld!
Uncle straps heeft mooie eigen 1171’s voor een schappelijk bedrag.

Heb al wat contact gehad met AD’s, maar kosten tegenwoordig €600+ bij de AD. Dat vind ik behoorlijk aan de prijs voor een rammelband

Erg veel geld inderdaad. Maar ze durven tegenwoordig al astronomische bedragen voor gebruikte op ebay te vragen (>400). Dan is 600 voor een nieuwe toch de moeite waard aangezien het maar de vraag is wat de conditie van een gebruikte is.

Blijft echter wel de vraag wat de daadwerkelijke verkoopprijs tweedehands is, Maargoed. Het is geen klein bedrag meer.

Ik zou zelf eens op rikketik komend weekend kijken of gewoon bloeden en een nieuwe halen bij de AD.

1 like

Nog steeds op zoek!

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.