Gezocht Omega Aqua Terra Blue of Tudor BB Blue

Dag Forum leden,

Ik ben opzoek naar een Omega Seamaster Aqua Terra blue Co-Aixal in nette staat of een Tudor BB blue. Zoals je ziet wel. Echt opzoek naar een blauw exemplaar en geen andere kleuren.

Mocht iemand een van deze prachtige exemplaren hebben liggen die naar een nieuw baasje mogen laat het dan maar weten.

Ik weet van de aanbiedingen buiten het forum, maar ik ben voorstander van een horloge kopen van mede forumleden.

Alvast dank

Groet Rob

7 likes

Zijn beide hele mooie horloges. Vindt de omega met blauwe seconde wijzer ook erg mooi.
Heel veel succes met de zoektocht!!
Hoop dat er iemand op het forum is die je blij kan maken met 1 van de 2 !!

Gr

2 likes

Ja met blauwe secondewijzer mag ook inderdaad. Zolang het maar de blauwe plaat heeft.

Hoi. Ik heb een blauwe Tudor black bay heritage, M79230B-0002, op chrono staan. Ik weet niet of dat iets voor je is?
https://www.chrono24.nl/tudor/heritage-black-bay--id42968972.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

1 like

Helaas is een deal voor een Aqua Terra afgeblazen op het laatste moment, eigenaar wilde toch geen afscheid nemen. Ik heb er intussen wel een gepast en geef deze voor nu toch de voorkeur tov de Tudor.

Dus mocht iemand nog een Aqua Terra Co-Aixal in het blauw hebben liggen of weten te liggen laat het me weten. Ook chrono is heel dun bezaaid in NL…

Thanks!