Gezocht: omega speedmaster (speedy tuesday i / ultraman / tintin)

Beste HF’ers,

Gezocht zoals de titel het beschrijft (1 is voldoende uiteraard) om de onrust uit mijn hoofd te krijgen.

In het verleden mijn speedy tuesday i weggedaan en sinds die dag spijt… (niet omwille van de huidige waarde maar eerder omdat ik toen niet rijp genoeg was om deze in de collectie te houden wanneer je voor het moment in je leven staat dat je grond koopt en bouwt etc etc.)

ik heb het vintage speedmaster gegeven uitgepluisd en tot het besef gekomen dat ik gewoon een jong gedragen, in perfecte staat verkerende speedmaster zoek uit onderstaand lijstje om naast mijn nieuwe hesalite te fungeren op band of nato. Gezien de speedy tuesdays sowieso op nato komen valt dit direct goed.

Omega speedmaster:

  • tintin
  • speedy tuesday i
  • ultraman

Laat maar komen, ik verwacht niet te veel maar probeer het toch… ( ik ben op de hoogte van de ST1 bij filipucci, ik ben nog niet zo ver om daar te gaan)

Alvast hartelijk dank!

1 like

Deze al gezien? Is er een van HF. :ok_hand:

2 likes

Op UF staat een Tintin.
Klikkerdeklik

1 like

Ik zag gisteren dat er al eentje hier in het blauwe gedeelte is gepasseerd, nog een andere dan? Weet je wie? Dankje!

1 like

Bedankt voor de tip!

Band zit nog onder de stickers, toch al wat in prijs gezakt over een aanzienlijke periode! Vreemd dat die nog niet eerder weg is.

1 like

Prachtig ding maar blijft een bak knaken voor een speedy :wink:

1 like

Zeker en vast. Maar tot een bepaalde limiet kan het voor een liefhebber het waard zijn! Met de nadruk op limiet… voor de investering moet je het niet doen zulke modellen denk ik. Dan kan je beter je vertrouwensband met je rolex ad kapot maken :disguised_face:

3 likes

PM :email:

1 like

Ik heb een keer een Tintin verkocht aan Messink, die heeft nu een ultra man te koop staan:

Misschien heeft ie de Tintin ook nog wel. Succes!

2 likes

Had je de Ultraman op UF al gezien trouwens?
Nogal scherp geprijsd vond ik, gezien het aanbod elders.

Klikkerdeklik

Ik heb alle drie varianten die je zoekt. :slight_smile:
De TinTin is sowieso te koop. Ik twijfel over de ST I en II. Beide hebben hetzelfde nummer. Redelijk uniek denk ik. Laat maar weten of doe een bod.

Op heden de witte besteld bij de AD, op termijn zal de ST1 de voorkeur zijn. Alvast hartelijk dank voor alle antwoorden!

2 likes

Je weet de st1 te vinden :wink: