Wie kan mij verder helpen met de zoektocht naar een periode correcte band (die enigszins betaalbaar blijft), zelf een aanbieding of in kennis van een plek waar ik ze kan vinden? Alvast bedankt!
1039/516 (is de hogere prijscategorie maar overweeg ik zeker)
1116/575
1175/640 (is niet de originele band voor bovengenoemd model maar wel de serviceband van die tijd)
Op ebay komen ze toch regelmatig voorbij, helaas wel met hoge vraagprijzen. Op Omegaforum.net heb je ook goede kans voor een 1039 of 1506.
āLatereā versies mogen ook best wel als je die mooi vind, dat zal niets afdoen aan de waarde of het plezier ervan.
Ja ik weet het, heb er al een paar gevonden (een 1175 en 1039, toevallige van dezelfde verkoper), heeft niet echt met āwaardeā te maken, zou er graag een periode correcte flatlink op hebben, de 1175 vind ik persoonlijk ook mooi (en iets steviger).
Heb al wat dealers gevonden maar sommige vragen echt prijzen om u tegen te zeggenā¦
Ebay ben ik ook aan het afzoeken maar dat is weer een ander verhaal (vaak ook dealers of frequente verkopers)
[TK: zeldzaam mooie Omega 7077 Flatlink bracelet uit 1959 - Horlogemarkt (banden, onderdelen, etc) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges]