Gezocht: Omega stalen band voor 105.012-66

Wie kan mij verder helpen met de zoektocht naar een periode correcte band (die enigszins betaalbaar blijft), zelf een aanbieding of in kennis van een plek waar ik ze kan vinden? Alvast bedankt!

• 1039/516 (is de hogere prijscategorie maar overweeg ik zeker)
  • 1116/575
  • 1175/640 (is niet de originele band voor bovengenoemd model maar wel de serviceband van die tijd)

bedankt om te helpen!

1 like

Wat is je budget?

Hangt een beetje af van welke band het is. Ik bekijk elk item apart :hugs:

De 1116 en 1039
zijn niet tijdcorrect.

1506/16 is dat wel voor uw model.

Volgens MWO werden ze op dit model blijkbaar wel uitgeleverd, ik ben niet alwetend dus ik baseer me ook op zo een bronnen :laughing:

Op ebay komen ze toch regelmatig voorbij, helaas wel met hoge vraagprijzen. Op Omegaforum.net heb je ook goede kans voor een 1039 of 1506.
ā€œLatereā€ versies mogen ook best wel als je die mooi vind, dat zal niets afdoen aan de waarde of het plezier ervan.

Ja ik weet het, heb er al een paar gevonden (een 1175 en 1039, toevallige van dezelfde verkoper), heeft niet echt met ā€˜waarde’ te maken, zou er graag een periode correcte flatlink op hebben, de 1175 vind ik persoonlijk ook mooi (en iets steviger).

Heb al wat dealers gevonden maar sommige vragen echt prijzen om u tegen te zeggen…

Ebay ben ik ook aan het afzoeken maar dat is weer een ander verhaal (vaak ook dealers of frequente verkopers)

1 like

Ik zou liever in 1x een nette 1039 kopen dan eentje met veel rek en afgeleefde endlinks.

Je kan nette banden vinden voor ± 2000 euro

1 like

Dan liever de 7077 die hier in het blauw staat voor 1500. In de huidige markt vind ik 2000 euro echt te veel voor een band.

2 likes

[TK: zeldzaam mooie Omega 7077 Flatlink bracelet uit 1959 - Horlogemarkt (banden, onderdelen, etc) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges]

1 like

Excuus, die was al weg. Vergeten naar het archief te verplaatsen.

2 likes

SsssssshhhhhhhhhiiiiiittttttttšŸ˜†

1 like

the-big-lebowski-bummer

1 like

Why u do this…

On topic: had hem al gespot maar niet dieper op ingegaan omdat hij stukje ouder was !

2 likes

Vergeet niet dat de juiste endlinks misssen bij die 7077 band. Dan is 1500 toch een stuk minder aantrekkelijk :slight_smile: endlinks zijn vaak het duurste.

1 like