Gezocht: Panerai 1950 glas!

super ! zo hoort het :smiley:

Is recent in Rotterdam ook gebeurt.

Arjay

Nou blijkbaar heb ik met mijn simpel 10 euro vraagje nogal wat reacties losgemaakt. Ergens begrijp ik de reacties wel, behalve aangaande de verwijzing naar Porsche, kinderarbeid en terrorisme, dat is een beetje heiliger dan de paus.

Wat betreft straffen aangaande nepartikelen verwijs graag naar de officiele pagina van de belastingdienst waarin toch duidelijk vermeld staat wat je aan nepartikelen mag meebrengen. Op basis daarvan lijkt het me erg sterk dat een rechtbank je veroordeelt.

Desalnietemin graag nog een vraagje? Wat is de “rikketik”…

http://www.douane.nl/actueel/06050201_reizigers_mogen_beperkt_aantal_namaakgoederen_invoeren.html#TopOfPage

nederland en gedogen

tja we kunnen ook er niet over praten en onze ogen er voor sluiten maar dan later niet klagen als je een neppert hebt gekocht…

marcelvb Schreef:

Nou blijkbaar heb ik met mijn simpel 10 euro
vraagje nogal wat reacties losgemaakt. Ergens
begrijp ik de reacties wel, behalve aangaande de
verwijzing naar Porsche, kinderarbeid en
terrorisme, dat is een beetje heiliger dan de
paus.

Nee hoor, dat is waar. Producenten van namaakartikelen zitten over het algemeen in Azie waar kinderen de horloges in elkaar zetten. Deze criminele organisaties worden niet zelden gerund door personen die zich ook schuldig maken aan het financieren van terroristische organisaties.

Wat betreft straffen aangaande nepartikelen
verwijs graag naar de officiele pagina van de
belastingdienst waarin toch duidelijk vermeld
staat wat je aan nepartikelen mag meebrengen. Op
basis daarvan lijkt het me erg sterk dat een
rechtbank je veroordeelt.

Dat je nepartikelen van de douane mag meenemen (voor persoonlijk gebruik, niet handel!) is één ding. Als de rechthebbende je er echter op pakt is het een tweede. Je ziet op websites als Marktplaats en Speurders wel eens uitgebreide boetedoeningen van verkopers van namaak, gedwongen door de rechthebbende. Maar als de rechthebbenden wat minder gevoel voor humor hebben krijg je een flinke boete (duizenden euro’s!) of als je hardleers bent kun je zelfs de bak in draaien.

Desalnietemin graag nog een vraagje? Wat is de
"rikketik"…

De Rikketik is een beurs voor liefhebbers van horloges, klokken en namaakkartikelen :smiley:
Zie http://www.derikketik.nl

IK zal de laatste zijn die klaagt. Het enige wat ik wilde weten of er misschien ergens een glas te verkrijgen is, maar nu weet ik nog steeds niet wat de rikketik is…

Marcel we hebben je naam en adres nog nodig voor onze registratie.
Henrik “regelt” de rest. (:smiley:

jag Schreef:

Marcel we hebben je naam en adres nog nodig voor
onze registratie.
Henrik “regelt” de rest.

Heeft henrik zulke goede contacten met Panerai dan :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: