Gezocht: Panerai 1950 glas!

IK hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een hele mooie Panerai 1950 die nauwelijks van echt is te onderscheiden. Nu is echter het glas gebroken. Enig idee waar ik dit zou kunnen vinden/kopen.

bvd, Marcel

Kan je een foto plaatsen van dit horloge?

Inderdaad het is geen echte, maar wel van redelijke kwaliteit dat ik een pging wil wagen tegen redelijke kosten om deze weer in order te krijgen.

op marktplaats (ja sorry ik weet het), staat precies dezelfde, ik wee tniet hoe ik een foto kan plaatsen.

http://koopjes.marktplaats.nl/antiek_en_kunst/antiek_horloges/39146279.html?return=eJwtyl0OwiAQBOC7NKGP%2FNUahRCjN9koEQKWDWCsGu8utb7sfJkdUEK9veK6KLHZqq5YyGenXa2oGAsJ7URvkEPFCFALnSJbJxQdHtCI3l9%2Fp5gd7%2BfYfCmmJjIcBRlOsTa8PC6cG5d8ron3%2FyY8GhAmm8ETOUou9iNvfSq%2BPWSnP18hQjJX

Dit is een afgeleide RXW casing.
Is gemaakt in China met een Russisch uurwerk.
Als je die prijs hebt betaald dan ben je enorm genaaid.
Dit soort “klokken” koop je voor euro 100. max.
Het is een sterk verouderd model/replica,onderdelen zijn niet te krijgen.
Tenzij je iemand treft die een sloopmodel heeft liggen.
Ik veroordeel niemand om wat die koopt maar voor dat geld kan je echt hele leuke orginele klokken kopen.
suk6.
Wel moedig van je om een replica/fake/nepperd te plaatsen op een forum waar enkel wordt gesproken over orginele klokken.
Lees maar is verder op dit forum en geloof me dan gaat er pas echt een wereld voor je open.

IK heb er bij lange na geen 350 euro, of zelfs 100 euro voor betaald. IK ben me er ook van bewust dat er zelfs in fake behoorlijk kwaliteit verschil zit, en ook dat ik me hier op een horloge forum op gevaarlijk terrein begeef. Desalniettemin heb ik deze wel eens naast een echte gelegd, en dan heb ik het niet over kwaliteit, maar je moet verdomde goed kijken wil je het verschil zien.

Als onderdelen inderdaad niet te verkrijgen zijn, dan graag een sloopmodel?? wie o wie,

bedankt voor de reactie

Ik heb idie foto’s nog is goed bekeken.
Het zijn 3 verschillende foto’s!
Kijk naar de kronen en kroonbeschermers,minuutpijp,tekst wijzerplaat etc.
Tevens zijn de afmetingen van alle klokken verschillend.
Welke heb je nu eigenlijk?
De verkoper is een bekende op het internet en de rikketik.
Ik zou zeggen ga naar hem toe, laat hem dit maar oplossen.

Tevens is het niet verstandig om door te vragen op een forum waar enkel puristen rondlopen.
Geloof me ik ben 1 vd mildste hier.
Ik denk als het later wordt dat de reakties er niet prettiger op worden.
Recapitulerend je zal hier niemand aantreffen die jou kan helpen,geloof me.

Dat zal heel moeilijk te vinden zijn en als je er één vind is die waarschijnlijk duurder dan het horloge dat je hebt gekocht. Juweliers zijn meestal bij replica’s ook niet echt behulpzaam. Het ziet er naar uit dat het toch een beetje zonde is geweest van je geld.

Wederom bedankt voor het antwoord. Ik heb dit horloge niet op marktplaats gekocht maar in Kuala Lumpur waar ik vaak kom. Dus jou eerste inschatting zoiu wel kunnen kloppen.

Betreffende doorvragen?? Ik begrijp de voorkeur voor echt maar betekent dat ook dat fake dan “in de ban” wordt geadaan en iet op gereageerd. Ik ben zelf veelvuldig bezig op bijv Porscheforum (een andere hobby). Ook daar is de sterke voorkeur voor origineel, maar dat wil dan nog niet zeggen dat we mensen niet proberen te helpen als het allemaal eens wat minder origineel is.

Geloof me ik zou ook liever een echte 1950 hebben maar soms moet je in het leven afwegingen maken…

ja behalve als juweliers ook al beginnen om neppers te verkopen zie hier : http://www.laurensbits.nl/

met deze bijgaande tekst :
Luminor Marina Danerai imitatie
Luminor Marina Danerai imitatie €125.-
Artikelnummer: 241
SCHANDE !!!
wat vinden we hier nou van ?

Dus je wilt zeggen dat er mensen zijn die een nep Porsche rijden waarmee ze proberen te doen alsof ze wel een echte kunnen betalen en tegelijkertijd op die manier de eigenaar van het ontwerp en het merk duperen, kinderarbeid stimuleren en en passant organisaties die zich bezighouden met het financieren van terrorisme steunen? Dat kan ik mij niet voorstellen.
Dat doe je namelijk wel als je een nephorloge koopt.

Dat is inderdaad schandalig!

Dat is inderdaad niet te geloven… :S Heb je als je dit leest nu niet zoiets dat de rest van hetgeen wordt aangeboden ook weleens niet zo origineel kan zijn als dat het eruit ziet.

waar gaat dit over, Diefstal !!! als je iets steelt en je geweten gaat spreken dan ga je terug naar de winkel en vertel je het eerlijk. Tsja in het geval van diefstal in de vorm van aankoop van een nepper, lijkt de enige optie om dan maar een origineel te kopen :smiley:

Neppers = inbreuk op merken recht = Voor de wet gelijk aan diefstal = strafbaar .

Zal wel een geintje zijn hoop ik.
Ik zou zeggen bel even. LOL
Mocht hij dit soort uurwerken daadwerkelijk verkopen dan is de eigenaar zeer dom.
Dus ik kan het mij niet voorstellen.
Om terug te komen op de vraag , ga naar de rikketik.
Daar zijn enkele standhouders die je graag willen helpen,helaas ook waar.

BTW ik vind het hele topic niks, niet alleen betreffende die juwelier, maar waar gaat het over zeg,…

het staat toch echt op z`n website te koop hoor jag ! dus ik denk niet dat het een geintje is maar wel heel dom

Tsja …dom.
Ik sluit mij aam bij MF.
Genoeg geneuzeld over reps.

weet je waar dit over gaat iets heel belangrijks namelijk ,het vetrouwen dat je altijd hebt als je naar een juwelier gaat dat je iets orgineel koopt nu staat her er nog bij dat het immitatie is .
maar wanneer en wat is de volgende stap straks kun je door de bomen het bos niet meer zien

jag Schreef:

Tsja …dom.
Ik sluit mij aam bij MF.
Genoeg geneuzeld over reps.

dat bedoelde ik dus!!! en niet vertrouwen enz enz dat is ook zo, maarom hebben we uberhaupt over replica’s…

Zes maanden voor dragen namaak Rolex

Zes maanden cel en 1.000 euro boete. Dat is de straf van de correctionele rechter in Dendermonde voor Gunther R. (33) uit Aalst. De betichte droeg twee keer een nagemaakt merkuurwerk van Rolex. Rolex diende een klacht in.

Het parket vervolgde R. voor heling en een inbreuk op het merkenrecht. Rechter Bart Meganck oordeelde dat R. wist dat hij een namaak uurwerk kocht. Namaak is een misdrijf. Wie bewust goederen bezit afkomstig uit een misdrijf maakt zich schuldig aan heling. Bovenop maakte R. zich schuldig aan het bedrieglijk gebruik van een merk.
25/10/2005