Omdat mijn dochter in Juli gaat bevallen van mijn eerste kleinkind (jongetje), ben ik opzoek naar een complete Rolex set uit 2024 (naam en geboortedatum komt er na zijn geboorte gelijk in) om later door te geven.
Alles mag aangeboden worden, mits het geen witte/zilveren wijzerplaat is.
Mijn voorkeur gaat uit naar een 36MM Oyster Perpetual met groene wijzerplaat maar dat zal wel een heel lastig verhaal worden.
En het moet natuurlijk uit 2024 zijn.
Ik weet de meeste Chrono24 prijzen maar misschien is er iemand die een betere deal heeft/weet.
Een 36MM Oyster Perpetual met groene wijzerplaat zullen je niet zomaar leveren denk ik. Los van dat ze er niet veel van hebben is het verschil tussen de listprice en resell waarde van dit model wel erg hoog. Ik had voor mijn zoon ook graag voor zijn 18 jarige verjaardag een Daytona 126500LN met Panda dial willen geven. Graferen is geen probleem, maar ze gaan hem mij niet leveren.
Als ik u was zou ik naar de AD gaan en het verhaal uitleggen. De OP’s en Explorer 1 36 gaan niet erg veel boven list. Dit moet wel te regelen zijn. Het mooiste is dan als je het horloge vlak na de geboorte op kan halen en de exacte geboortedatum erop kan laten zetten!
Als u met dit verhaal naar een dealer stapt, en onmiddellijk aldaar de naam van het kind laat graveren, weten ze dat u niet uit bent op een snelle winst.
Geef u een goede kans
p.s. leuk idee btw. Ik heb wat kisten wijn uit het geboortejaar van kinderen en kleinkinderen aangeschaft.
Dat gaan ze natuurlijk niet allemaal zelf opdrinken
Denk ik ook, het zijn gewoon mensen, en de “gunfactor” kan bijna niet beter in dit geval
Zo niet een kist “geboortewijn” , hoop dat 2024 een goed wijnjaar zal zijn!