Gezocht; Rolex uit 2024 (complete set)

Beste allen.

Omdat mijn dochter in Juli gaat bevallen van mijn eerste kleinkind (jongetje), ben ik opzoek naar een complete Rolex set uit 2024 (naam en geboortedatum komt er na zijn geboorte gelijk in) om later door te geven.

Alles mag aangeboden worden, mits het geen witte/zilveren wijzerplaat is.

Mijn voorkeur gaat uit naar een 36MM Oyster Perpetual met groene wijzerplaat maar dat zal wel een heel lastig verhaal worden.
En het moet natuurlijk uit 2024 zijn.

Ik weet de meeste Chrono24 prijzen maar misschien is er iemand die een betere deal heeft/weet.

Alvast bedankt!

Gr.
Ray

5 likes

Koop je toch gewoon een nieuwe !
Dan weet je zeker dat het 2024 is.

3 likes

Was het maar zo simpel bij de AD.

2 likes

Precies dat…

1 like

Gewoon gebak en een bloemetje mee nemen.
Komt helemaal goed.
Heb goede ervaring met mijn AD
Maar ze zijn altijd bang dat je door verkoopt.

Ik kan me niet voorstellen dat ze dit voorstel weigeren bij de AD. Vooral niet als je 'm daar ook laat graveren :wink:

6 likes

Je hoort het zo simpel is het.
Ik heb vanmiddag nog mijn GMT

2 likes

Vergeet de vaseline niet.

4 likes

Een 36MM Oyster Perpetual met groene wijzerplaat zullen je niet zomaar leveren denk ik. Los van dat ze er niet veel van hebben is het verschil tussen de listprice en resell waarde van dit model wel erg hoog. Ik had voor mijn zoon ook graag voor zijn 18 jarige verjaardag een Daytona 126500LN met Panda dial willen geven. Graferen is geen probleem, maar ze gaan hem mij niet leveren.

1 like

…, ook niet als ik voor alle medewerkers van Gassan of Schaap een doos gebak bezorg.

2 likes

Denk dat je beter gewoon 10k aan andere zooi kan kopen daar.

Gewoon vragen wat moet ik kopen om die OP te krijgen :rofl:
( Kijk mij niet boos aan als ze een Hublot op je afschuiven.)

1 like

De juiste persoon op de juiste locatie en dit verhaal, willen nog wel eens helpen.
Ik heb goede ervaringen met Martens in Maastricht.

1 like

Inderdaad een leuke AD als je de juiste treft.

2 likes

Als ik u was zou ik naar de AD gaan en het verhaal uitleggen. De OP’s en Explorer 1 36 gaan niet erg veel boven list. Dit moet wel te regelen zijn. Het mooiste is dan als je het horloge vlak na de geboorte op kan halen en de exacte geboortedatum erop kan laten zetten!

1 like

Als u met dit verhaal naar een dealer stapt, en onmiddellijk aldaar de naam van het kind laat graveren, weten ze dat u niet uit bent op een snelle winst.
Geef u een goede kans :sunglasses:

p.s. leuk idee btw. Ik heb wat kisten wijn uit het geboortejaar van kinderen en kleinkinderen aangeschaft.
Dat gaan ze natuurlijk niet allemaal zelf opdrinken :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd!

En succes!

23 likes

:point_down:

Dus ja, zo simpel is het.

Een OP or DJ is echt wel mogelijk als je weinig eisen hebt.

2 likes

Denk ik ook, het zijn gewoon mensen, en de “gunfactor” kan bijna niet beter in dit geval :innocent:
Zo niet een kist “geboortewijn” , hoop dat 2024 een goed wijnjaar zal zijn!

Sterker nog, voor een standaard OP oid heb je weinig “gunfactor” nodig hoor.

O.K. ik heb ook niet veel met dat merk :innocent:

1 like