Allemaal bedankt voor de antwoorden,
Ik snap dat deze vraag al vaker is gesteld.
Het ging mij in de eerste instantie dan ook meer om de juiste maten voor de verschillende Rolex schakels. (Explorer 36 en moderne Submariner)
Allemaal bedankt voor de antwoorden,
Ik snap dat deze vraag al vaker is gesteld.
Het ging mij in de eerste instantie dan ook meer om de juiste maten voor de verschillende Rolex schakels. (Explorer 36 en moderne Submariner)
Je weet zeker dat dit Bergeon T shape is? Deze worden nl naar mijn weten niet per 2 verkocht, en al helemaal niet voor die prijs. Corrigeer me aub indien ik ongelijk heb
7895-T, ja dus
Deze worden nl naar mijn weten niet per 2 verkocht, en al helemaal niet voor die prijs. Corrigeer me aub indien ik ongelijk heb
Nee, je hebt inderdaad gelijk. Flume verkoopt ze per twee stuks - je kan er niet één afnemen - maar de geafficheerde prijs is per bitje. Dus je betaalt inderdaad 23 euro voor twee. Was me niet meteen opgevallen.
Oh ja, en dat is dus 23.30 exBTW en zonder verzending, waar ze ook stevig voor doorrekenen.
Oh ja, en dat is dus 23.30 exBTW en zonder verzending, waar ze ook stevig voor doorrekenen.
Vandaar dat is ze uit de USA laat meenemen, indien is nieuwe nodig heb, maar dat is gelukkig niet zo vaak.
Niet helemaal duidelijk ik bedoelde niet de inzetjes maar een nieuwe complete schroevendraaier die hebben altijd de standaard inzetjes en moet je zelf wisselen als je T inzetjes wilt
Sorry man. Wederom klopt je bewering niet. Ik zal je verder met rust laten
These new screwdrivers from Bergeon are hardened stainless steel body and blade with a knurled grip. Watch repair screwdrivers are thicker than standard and can be used with optional barrel drum for improved torque and power.
Price: USD 35.95
Nog even terugkomen om loctite te lossen met een kaarsvlam. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je de band gaat braden boven de kaars. gewoon 3 seconden boven de vlam is meer dan genoeg aan het kantje met schroefdraad. Als hij dan nog niet gaat nog een paar seconden op zijn hoogst.
Bij het gebrek aan een creme brulee brandertje heb ik het bij de Sub met een soldeerbout gedaan destijds.
Prima, de hele truc uiteindelijk is het gecontroleerd te doen, dat gaat prima met je soldeerbout zie ik. Mooi bedacht.
Ik heb 1.2 1.4 en 1.6
Edit: volgende keer lees ik eerst het topic af . Goed dat je voorzien bent.
Floris is top👌
Nog even terugkomen om loctite te lossen met een kaarsvlam. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je de band gaat braden boven de kaars. gewoon 3 seconden boven de vlam is meer dan genoeg aan het kantje met schroefdraad. Als hij dan nog niet gaat nog een paar seconden op zijn hoogst.
Gewoon even met een handdoekje vasthouden en met een Föhn de schroefdaad zijde van het pinnetje verhitten.
Natuurlijk ga je niet met brandende kaarsen in de weer.
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.