Nee Bergeon heeft die niet, ik heb nog wel wat losse T inzetjes liggen maar die staan niet in de shop, die kun je dan wisselen. Als je nog niks hebt gevonden stuur maar een berichtje
Dit onderwerp komt zoân 4x per jaar voorbij, en ik maar braaf steeds linkjes plaatsen.
En ja, ik kom vaak in de USA, en ja, ik heb er al vaak meegenomen voor forumleden. Helaas blijf ik dat niet doen. Ik ga ze bij verkoop van een Rolex gewoon gratis meegeven
Tip: verwarm de punt van de bandschroef in de band (dus aan de andere kant dan het gleufje) eerst boven een spiritus of kaarsflammetje. 80:graden is warm genoeg. Dan komt de loctite, het borgmiddel los en kun je de schroef er met heel weinig kracht uitdraaien. Zelfs met een normaal geslepen schroevendraaier bitje hoef je dan heen schade aan de kop aan te richten. Moet uiteraard wel, de juiste breedte hebben.
Niet helemaal duidelijk ik bedoelde niet de inzetjes maar een nieuwe complete schroevendraaier die hebben altijd de standaard inzetjes en moet je zelf wisselen als je T inzetjes wilt