Hallo allen!
Voor mijn broer zoek ik een Seiko 5 SRPG27K1
Ik weet dat ze nieuwe te koop zijn. Maar zoek graag eerst hier op het forum of iemand een mooie pre-owned heeft en er vanaf wilt!
Belangrijk: hij wilt perse de blauwe;)
Hallo allen!
Voor mijn broer zoek ik een Seiko 5 SRPG27K1
Ik weet dat ze nieuwe te koop zijn. Maar zoek graag eerst hier op het forum of iemand een mooie pre-owned heeft en er vanaf wilt!
Belangrijk: hij wilt perse de blauwe;)
Je bedoelt dan de SRPG29. 39mm toch? Mocht je toch op een nieuwe uitkomen: heb eens een SRPG27 bij 111watches uit Spanje gekocht. Bekend adres, als ik het wel heb, interessante prijzen, meen zelfs gratis verzending. Tweedehands zijn ze misschien niet veel goedkoper. Moet de shop wel nog die blauwe beschikbaar hebben natuurlijk
Tada. Zou persoonlijk niet langer zoeken…
Scherp! idd de SRPG29! (39mm)
hoe betrouwbaar is deze website? Kun je achteraf betalen?
Als je vervolgens de band bij een andere verkoper laat aanpassen is dat dan geen probleem?
Heb er zelf eens gekocht, heb geen reden gekregen dit niet weer te doen. Achteraf betalen, geen idee. Weet ĂĽberhaupt niet hoe ik betaald heb, PayPal misschien.
Wat betreft band vermaken, dat wil je bij een andere juwelier doen? Vind ik dubbel; iemand niet de omzet gunnen maar wel z’n diensten willen gebruiken. Aan de andere kant, een goed geholpen klant is ook wat waard dus waarom het niet even doen. Het stelt namelijk (ingeval van genoemde Seiko) geen fluit voor, je moet ff de spullen ervoor hebben.
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.