Helaas net naast een exemplaar gegrepen, dus misschien via deze weg alsnog?
Ik zoek dus deze:
Eventueel sta ik ook open voor een SLA017, dus de grotere broer. Maar de SJE093 heeft wel mijn sterke voorkeur.
Helaas net naast een exemplaar gegrepen, dus misschien via deze weg alsnog?
Ik zoek dus deze:
Eventueel sta ik ook open voor een SLA017, dus de grotere broer. Maar de SJE093 heeft wel mijn sterke voorkeur.
Thanks! Berichtje verzonden. Denk dat de SJE093 mij ook beter zou passen dus daar heb ik mijn zinnen in eerste instantie wel op gezet
Grappig velen zitten erachteraan… Heb 3x op het punt gestaan zoekertje te maken… Maar prijs moet wel realistisch zijn mijn inziens…
Dan ga jij een van de mensen worden die er voorlopig geen heeft, denk ik.
Uiteraard, maar realistisch is ook wel iets persoonlijks. Wat had je daarbij zelf in je hoofd? Ik heb een lijntje uitstaan inmiddels, met dank aan een ander forumlid, dus misschien dat het daar lukt Aanbiedingen mogen nog steeds doorkomen!
Die heb ik al gehad dat lijntje, maar laten schieten. Benieuwd of je wel hapt .
Er staan er vijf op Chrono24, en dat stelletje scalpers wil er 4500 Euro of meer voor hebben. Als ik een forumlid was met zo’n ding zou ik 'm niet voor weinig weg doen, da’s alles wat ik zeg.
Achteraf gewoon eentje moeten kopen doen ik de kans had.
Ik heb maandje of twee terug gewoon voor msrp doorgeflipperd
Ik zou er geen premium voor betalen eerlijk gezegd. SLA is m.i. echt een veel leuker horloge en veel meer premium gevoel dan de SJE. Maar goed, ieder zijn mening.
Op basis van wat precies? Die horloges zijn wbt uiterlijk en afwerking bijna identiek, uurwerk verschilt natuurlijk wel.
Gevoel als in je houdt van dikker en groter? Die SJE093 is subliem. En Seiko weet dat ook. Dus berg je maar voor een legio aan varianten hierop de komende paar jaar. Blauw, groen, wafeltjes motief, Save the Ocean, Save het Bier en noem maar op. Moet ik vast de type-nummers opnoemen? Bij deze: SJE094, SJE095, SJE096, SJE097. Allemaal limited en zo weg.
Ik vind het een wat saaie kopie van het origineel. De SLA vind ik een toffe herinterpretatie. Daar zit het verschil voor mij in. SLA043 is mijn favoriet, omdat daar ook nog wat leuks met de wijzerplaat gebeurt.
Ik zeg ook niet dat je de scalper uit moet gaan hangen, maar ik zou 'm zeer zeker niet onder list weg doen.
Ik hoop het bijna. Kan ik er eentje scoren.
Dit had ik er ook voor gegeven… Maar hier wordt hij voor veel meer aangeboden…
En verwacht ook een groene variant en die kleur ontbreekt nog in de collectie .
List? Terwijl verkopers ergens anders meer kunnen krijgen? Waarom?
Ik ben deze advertenties nog niet tegengekomen. En dan nog zou het niet gek zijn als mensen iets meer vragen toch?
Vind ik wel. Maar dat is iets persoonlijks. Ik ben van mening dat elke SLA en SJE modellen gedaald zijn in prijs. Dus meer vragen dan list vind ik teveel. Zeker als die niet nieuw is, daarnaast nog iets als forum spirit. Kijk naar Bartjan die hem voor list heeft overgenomen. Kijk daarbij naar de Japanse versie en wat hij daar nog kost… Als je dan weet dat hij vaak voor die prijs via Solo Japan via Spanje binnen te halen is en dat onder list prijs ligt… Kortom zo kom ik tot de conclusie
Dat heb je volgens mij gewoon fout. De sla017 is nu echt duurder dan list.
Had bertjan de laatste van volgens mij… als magi mij correct heeft voorgelicht
Ik zie liever dat de verkoper een eerlijke prijs krijgt. Iets onder marktwaarde zou mooi zijn als ie zo op HF kan blijven. Gebruikt of niet heeft er niks mee te maken. Er zijn genoeg horloges die in waarde stijgen, ook bij gebruik. Je kan een SKX ook niet meer voor 150,- oppikken. Niet eens voor het dubbele