Ik heb 'm gehad, maar zoals gewoonlijk weer snel geflipperd, dus opnieuw op zoek
Wie kan me aan een Arnie helpen?
Ik heb 'm gehad, maar zoals gewoonlijk weer snel geflipperd, dus opnieuw op zoek
Wie kan me aan een Arnie helpen?
Wie heeft een jonge in goede staat liggen?
Zag deze SNJ037P1 vorige week bij de Bijenkorf in Amsterdam liggen met 50% korting. Nu zgn. nog op voorraad in Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Misschien een bezoekje waard.
Dank voor je tip, toch nog op zoek
Veel succes.
Zelfde verhaal hier.
Had vorig jaar een SNJ031 Safarnie, heb deze geflipperd aan een landgenoot van je.
Had er al vrijwel direct spijt van…
Tot er vorige week een mild gebruikte SNJ025 op Vinted opdook, zonder doos of papieren, maar geen erg gezien de zachte prijs van
215€ inclusief verzendkosten, ben er erg blij mee…
Dank voor de tip! Ben inderdaad nog op zoek
Nu -50%.
Helaas uitverkocht
Bij meerdere filialen nog op voorraad. Die info klopt niet altijd nee, maar er zouden er in totaal nog 5 zijn, dus als je in de buurt woont/bent wellicht een bezoekje waard.
Ik keek alleen online, excuus
Mooi horloge voor een prima prijs!
Hahaha wat grappig! Je hebt hem toen van mij overgenomen (SNJ025) en ik heb hem zelf ook al weer terug gekocht Had er ook spijt van dat ik hem had verkocht. Succes met de zoektocht!
Haha, klopt!
Tja, zo blijven we een beetje bezig
Nog even een keertje omhoog
Wie heeft er eentje voor me liggen?
Wie oh wie heeft er eentje die mag gaan?
Ik probeer het toch nog een keer…
Wie kan me vooruit helpen?
Niemand een Arnie liggen?
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.