Gezocht: Seiko SSB481P1

Ik zoek een Seiko SSB481P1, heeft iemand deze groene chronograaf te koop of weet er een voor een mooi prijsje?

Ik ben bekend met Chrono24 en Vinted.

Er stond er laatst één te koop op het forum voor een mooie prijs maar die is helaas aan mij voorbij gegaan :slight_smile:

Plaatje voor de sfeer:

1 like

Ik weet niet waar je woont maar in Bataviastad Outlet is deze voor een goed prijsje bij Lucardi te koop, dacht 325,-…

2 likes

Bedankt voor de suggestie!

Dat is helaas bijna 2 uur enkele reis.
Is niet online te bestellen daar zeker? Verbaas me dat ze überhaupt Seiko verkopen bij Lucardi, dat zit normaal niet in het assortiment.

Als iemand hem op kan halen en verzenden zou dat mooi zijn, dat zag ik laatst hier op het forum ook gedaan worden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik hoor hier net naast me; Siebel. Nou ja, zelfde afstand voor jou…

Overigens is de groene versie online ook wel vaak in de aanbieding op Brandfield en/of Amazon. Dus moet wel lukken om te vinden voor een goede prijs :ok_hand:t3:

1 like

Zie hem nu inderdaad voor € 403 op Amazon.
Zo te lezen heb jij er wel enigszins kijk op, zie je ooit lagere prijzen?

Het hoeft voor mij niet nieuw te zijn, heb nu twee keer een prijs van € 300 gemist :grimacing:

Vergeet bij bestellingen via amazon 10 % cashback niet op horloges

Thanks! Alleen kom ik via CashbackXL op de .nl site van Amazon en daar kost het horloge ‘gewoon’ € 476.
Alleen als ik naar de .de site ga kan ik hem voor 403/409 (btw verschil?) bestellen ex verzending.
Is daar nog iets aan te doen dat jij weet? De cashback geldt denk ik alleen voor het .nl domein.

Heb ze met 20% korting gezien bij Brandfield met Chinees Nieuwjaar, maar aangezien er niet echt een feestdag oid binnenkort is, denk ik dat die 403,- een mooie prijs is.

Bestel zelf alleen geen horloges meer via Amazon na een slechte ervaring onlangs… doe je het wel; check goed of de garantiekaart ingevuld is.

1 like

Topic mag dicht.
Zag per toeval dat De Bijenkorf kortingsvouchers van € 125 heeft bij een besteding van € 500. Meteen doorgepakt en het horloge besteld; incomming!

Iedereen bedankt voor de reacties, ook via PB! :+1:t4:

5 likes