Dat is helaas bijna 2 uur enkele reis.
Is niet online te bestellen daar zeker? Verbaas me dat ze überhaupt Seiko verkopen bij Lucardi, dat zit normaal niet in het assortiment.
Als iemand hem op kan halen en verzenden zou dat mooi zijn, dat zag ik laatst hier op het forum ook gedaan worden
Thanks! Alleen kom ik via CashbackXL op de .nl site van Amazon en daar kost het horloge ‘gewoon’ € 476.
Alleen als ik naar de .de site ga kan ik hem voor 403/409 (btw verschil?) bestellen ex verzending.
Is daar nog iets aan te doen dat jij weet? De cashback geldt denk ik alleen voor het .nl domein.
Heb ze met 20% korting gezien bij Brandfield met Chinees Nieuwjaar, maar aangezien er niet echt een feestdag oid binnenkort is, denk ik dat die 403,- een mooie prijs is.
Bestel zelf alleen geen horloges meer via Amazon na een slechte ervaring onlangs… doe je het wel; check goed of de garantiekaart ingevuld is.
Topic mag dicht.
Zag per toeval dat De Bijenkorf kortingsvouchers van € 125 heeft bij een besteding van € 500. Meteen doorgepakt en het horloge besteld; incomming!