Dag beste forumleden,
Ik ben in de markt voor een zilveren Seiko ’ tank ’ SWR053.
Heb je toevallig een exemplaar liggen dat de verkoop in kan, stuur me zeker een berichtje!
Dag beste forumleden,
Ik ben in de markt voor een zilveren Seiko ’ tank ’ SWR053.
Heb je toevallig een exemplaar liggen dat de verkoop in kan, stuur me zeker een berichtje!
Up!
Moeilijk te vinden, of graag behouden!
upje
up!
Upje
Je hebt bijna een jaar geleden naar hetzelfde model gevraagd, als je nou elke maand een tientje hebt weggelegd kan je 'm gewoon van Amazon plukken…
Als je 2 tientjes per maand hebt gespaard, kun je bijna overal aankloppen…
Nu krijg je blijkbaar überhaupt geen reacties, maar als je dit geld er niet voor over hebt, moet je misschien even aangeven wat je er wel voor over hebt?
Stoort het je echt zo erg dat ik simpelweg mijn opties openhoud en mijn budget wil afwegen?
Voor mij is dit geen dringende aankoop. Als iemand deze klok aan een scherpe prijs aanbiedt, prima. Zo niet, jammer dan, maar geen probleem.
Ik begrijp de toon van je reactie eerlijk gezegd niet. Als je geen SWR053 te koop hebt, wat probeer je me dan eigenlijk aan te bieden? Levensadvies? Wat een pretentie.
Ik dacht je een interessante optie aan te dragen, passend bij je vraag. Immers, €140 ipv €220 lijkt mij interessant
Dat je mijn toon niet begrijpt of dat je aanneemt dat ik me ergens aan stoor, daarvoor moet je bij jezelf te rade gaan.
Serieus? Iemand die even de tijd neemt om op jouw post te reageren dit toeschuiven?
Succes met zoeken
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.