Uit welk jaar komt deze @Thijs_Kremers ?
Ziet er nog heel erg nieuw uit!
Ik heb deze omega nog liggen, 1973, ik denk caliber 601 of 613 ik durf hem niet open te maken.
Glas is ook gesigneerd, in zeer goede staat. Wel gegraveerd aan de achterkant zie foto. Met doosje en garantiebewijs uit 1973
Seastar is er in enorm veel uitvoeringen en stijlen. Ik denk dat zoiets meer in jouw straatje past, omdat je aangeeft liever een rond/klassiek horloge te willen. Deze was van mij:
@jelle205, ik kan het niet exact zeggen maar volgens mij midden tot eind jaren 70.
Qua uitstraling raad ik je aan de restauratie topics van G SCHOOTS, nu Horlog geloof ik, eens door te nemen. Verder heb ik er een nieuwe Hirsch band opgezet.
Ik zou zeggen nee. Kast is behoorlijk aangetast en de wijzerplaat is ook niet meer helemaal fris. Lume is grotendeels uit de minutenwijzer verdwenen. Veel te duur voor deze staat.
Ongelooflijk, ik vond hem met 160 al te duur haha.
Zo dan! Verkoper heeft dan veel geluk gehad haha
Valkuilen en bouwpakketten…
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m979401423-omega-seamaster-deville-uit-jaren-60.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Is dit wat? Een mooi horloge !!
Als zo’n kroon een beetje makkelijk te (laten) maken is?
je moet wel een paar dingen afvragen.
Waarom is de kast verwisseld? (het is nu een franken omega)
Waarom zit de kroon los?
is de stift heel ? ( als die gebroken is en er zit nog een restant in het uurwerk,heb je extra kosten)
Is het uurwerk compleet?..zoniet,verklaard dat waarom de stift los zit en heb je dus onderdelen nodig.
kan alles weer in originele staat teruggebracht worden,zonder overdreven kosten?
Qua prijs vind ik het op het randje,als alles compleet is en het een kwestie is van het tirrette veertje vastdraaien.
Mocht er meer aan de hand zijn,kan het alsnog duur zijn.
Inderdaad en daarom zou ik deze altijd laten schieten.
Maar deze verkoper is er gelukkig wel open en eerlijk over
"Kroontje zit los maar is eenvoudige herstelling."
Waarom laat je 'm dan niet maken als het zo eenvoudig is. Hij is inderdaad eerlijk, dat dan wel.
Het kan ook een leuk project zijn.
Vind ik ook hoor, zo vaag allemaal. Nou…regel het even dan
Deze is in een heel mooie staat. Geen idee of die binnen het budget blijft.
Wat zou hier bijvoorbeeld een mooie prijs voor kunnen zijn? Weet ik dat ik straks niet te veel ga bieden…
Ziet er namelijk wel erg mooi uit