Gezocht Squale Master X Palombari Combusin

Heb of weet je wat dan graag een berichtje :sunglasses:

2 likes

Ik denk de enige die nog te koop is. Nogal aan de prijs en ook nog buiten de EU. :man_shrugging:

1 like

Ja er zijn tijden geweest dat je voor 1600 euro er een kon kopen, maar toen was ik niet geïnteresseerd.
Maar jij hebt er een, hoe zit het met de draagbaarheid? Ook kwa dikte, en de Lume?

En inderdaad, bovenstaande is flink aan de prijs voor 2450 euro ex tax :face_with_spiral_eyes:

Ik heb er een gehad. Heel gaaf horloge, die sandwich dial en lume waren echt gaaf en grade 5 titanium draagt heerlijk. Mis ‘m nog wel eens maar was echt veel te dik voor mij.

€1600 is echt een redelijke prijs. Typisch zo’n model wat echt wel een keer voor die prijs op je pad komt. Goed ook om het aanbod bij onze Duitse equivalent in de gaten te houden (uhrforum).

Je zou ook kunnen overwegen om de Master in titanium (ref MASTIBKBK.TI20) in de gaten te houden. Komt ook toch regelmatig voorbij rond die prijs incluis bracelet.

3 likes

Heeft wel echt een enorm gebrek aan contrast (vind ik dan). Waar de Palombari een frisse verschijning is, is de Master Ti maar een fletse/grauwe bedoening.

2 likes

Dank voor je reactie, misschien moet ik me toch maar eens aanmelden op het Uhrforum.
Wie weet wat er op mn pad komt…
Ik heb ook een Matic dus wat betreft dikte komt dat aardig overeen… Alhoewel de Matic heeft n bol glas dus piekt alleen in het midden op de 16mm

2 likes

Klopt helemaal Vries, zijn 2 heel verschillende horloges., tis maar wat je wilt… Misschien moet je ze gewoon beide naast elkaar hebben :joy:

1 like

Dat is wel ‘ander soort dikte’ hoor :wink: bij de Matic komt een deel van de hoogte uit het extreem bolle glas, de master heeft plat glas dus daar zit het meer in de kast.

Als je dat geen probleem vindt, is het echt een super duiker. Super stevig horloge ook. Voelde echt als een kiezelsteen zo solide.

De Master Ti is inderdaad wat meer understated.

Doen! Ik koop stiekem meer via daar dan hier het laatste jaar.

1 like

Ja precies! Dat dus!

Ga ik doen!

@Paul en @Pjotr , Hoe lang houdt de Lume het vol :thinking:

Keine ahnung. Gooi ze ‘s avonds in de kast.

Ik heb de Matic ook gehad, en nu de master. De master is voor mij veel comfortabeler door het titanium, dikte ervaar ik bij beide niet als storend.

2 likes

De lume op de Palombari is van Seiko kwaliteit! :flashlight:

De draagbaarheid is door het titanium wat mij betreft uitstekend. Ja, hij is dik. Maar hij is dan ook 1200 meter waterdicht. Het is een duikhorloge en niet een sierraad met een duikring.
Als je van toolwatches houdt zul je er waarschijnlijk helemaal geen probleem mee hebben. Maar onder een overhemd oogt het dan wat minder.

Succes met de jacht!

1 like

Kijk dat is mooi die Lume! Enne t boord van een overhemd kan gewoon los blijven natuurlijk :slightly_smiling_face:

1 like

Zo is dat! Of opstropen die handel. :muscle:

1 like