Gezocht topic in het archief

Goedemorgen… Zoals de titel al aangeeft, ik zie heel vaak dat gezocht topics maar ook onderdelenmarkt te koop topics wanneer het gezochte of verkochte item gevonden is, in het donkergroene van het horlogearchief worden geplaatst. Is dit echt de bedoeling?

Volgens de regeltjes niet, die categorie dient om een “paper trail” te hebben van wat verkocht is via het forum. Gezocht hoeft niet. Maar er is geen andere sectie voor, enkel admins kunnen verwijderen, en die hebben wel betere dingen te doen. En het alternatief is dingen voor eeuwig laten staan in het blauw met de kans dat er op gereageerd wordt, lang nadat het niet meer nodig is. Dus… :slight_smile:

2 likes

Die topics gaan na 3 maanden automatisch op slot.

Ik zet ze wel in het archief als ik zie dat een TL-2 iets verkocht heeft. Ook bandjes.

Dat dus…

1 like

Alle kleuren blauw dragen de naam Horlogemarkt etc. Als topic zijn doel vervuld heeft, is Horlogemarkt Archief een logische stap. Houdt de boel netjes en overzichtelijk.

6 likes

Mischien, maar om nou in het archief te zetten bijvoorbeeld dat die en die zo en zo schroevedraaier heeft gevonden…De vraag kwam bij me op omdat bij horlogemarkt duidelijk wordt vermeld dat het topic in het archief gaat.

Misschien dat @Jur zijn licht hier even over wil laten schijnen?

1 like

Dat hoop ik toch, want dit wereldprobleem MOET opgelost worden! Ik ga dit zeker volgen…pfff…spannend.

2 likes

Is dit inmiddels al opgelost? Heb de hele dag lopen stressen…

2 likes

Graag voor 23:00 oplossen anders moet ik de nacht overslaan

1 like

FTFY

1 like

Nee, gezocht topics” moeten worden verwijderd. Maar helaas worden ze vaak verplaatst naar het archief voordat wij de kans krijgen.
Vlag ovv ‘gevonden’ is vaak voldoende.

6 likes

Helder! :+1:
PS Ik heb mijn eerdere reactie over archiveren verwijderd om evt. verwarring te voorkomen.

Hoe gaat het nu met je? :wink:

3 likes

Vast een stuk beter. Jur heeft dit wereldprobleem opgelost.:wink::slightly_smiling_face:

2 likes

Ja, veel beter. Vannacht niet zo goed geslapen, maar gelukkig heeft Jur dit opgelost.

Ik ga mijn slaap nu even inhalen.

Dank voor het vragen :kissing_heart:

3 likes