Gezocht: u-boat, chrono B, 45 mm

ben al enige tijd op zoek naar een U-boat, chrono B, 45 mm met witte sub-dials (3 stuks, of 2 en 1 groene), zwarte wijzerplaat en pijlvormige seconde-wijzer.
dit model is helaas sinds november/december niet meer in de collectie en niet meer te bestellen/verkrijgen.
op e-bay/marktplaats e.d. zie ik geen ‘pre-owned’.
ik heb her en der geinformeerd zonder succes. heeft iemand nog een adresje, of weet iemand die zijn U-boat wil verkopen?
hgr. bert wibbens

Heb je het hier al geprobeerd?
http://www.u-boat.nl/

valjoux 7750, bedankt voor de tip, maar ik heb hier al geinformeerd. het enige model wat ze nog hebben is met 3 olijf-groene sub-dials, terwijl ik het mooier vind als ze wit zijn. de ‘‘oudere’’ modellen zijn niet meer leverbaar. moet dus op zoek naar een pre-owned of een winkel, die er toevallig nog een heeft liggen.

Hoi Bert,

Ik heb de 53mm uitvoering te koop.
Misschien is dat wat voor je??

Groeten,

Ray

beste ray,

bedankt voor het aanbod. maar de 53 mm is echt te groot voor mijn pols. anders was ik er zeker op in gegaan.
hgr.
Bert

het horloge is gevonden!
ongeveer half NL afgemailed. in Hoorn, was er nog een. dank voor alle reacties.

hgr. bert wibbens

Bert,

Veel plezier met je U-boat!!

beste Ray,
Dank je! In de telegraaf van vanochtend stond een interview met Danny de Munk, en wat hangt er om zijn pols; een U-boat.
Nog even wat anders: mijn versie heeft een rechte seconde-wijzer, er zijn ook versies waarbij deze pijlvormig is en dat vind ik veel mooier. Ik heb U-boat.nl gemailed of deze los te krijgen zijn, zodat een horlogemaker de secondewijzer wel kan verwisselen. Maar helaas zijn ze niet los te krijgen. De duitse e-bay-site gechecked (van Rolex hebben ze wel aparte wijzers), maar ook hier is niet te vinden. Heb jij andere suggesties?
hgr. bert