Gezocht: Vervangdial voor Maurice Lacroix Pontos pt6158

Ik krijg binnenkort een Maurice Lacroix Pontos pt6158 binnen. Deze heeft echter een zeer verkleurde wijzerplaat, wat hem zeker zijn charmes geeft. Toch zou ik deze graag vervangen met een net exemplaar, alsook de wijzers vervangen.

Is hier iemand die mij hieraan kan helpen of iemand die weet waar ik dit kan vinden?

Met veel dank!

1 like

Een losse plaat zal heel lastig worden. MLC (de firma Weisz is de importeur hier in Nederland) levert alleen aan horlogemakers die verbonden zijn aan een dealer van MLC.

Nog een upje, ik krijg mails terug van juweliers maar voor die prijzen probeer ik het toch elders voorlopig. Chrono heeft geen plaat, ebay ook niet. Iemand hier die aan platen kan geraken?

Ik mag toch aannemen dat je deze MLC voor een prikkie gekocht hebt, een zeer verkleurde wijzerplaat is mijns inziens een rode vlag (vocht b.v.) Hoe is dan de t van het uurwerk, toe aan een service? Dan ga je er ook niet veel voor betalen, of anders gezegd heb je nu nog genoeg budget over toch voor een plaat bij een juwelier, of mis ik iets?

De aankoopprijs staat toch los van de prijs van een dial? €380 euro vind ik wat van de pot gerukt voor een MLC dial

Mooi horloge, mooie prijzen voor de leverancier van de onderdelen. Zo werkt dat tegenwoordig.
Maar ik ben met je eens dat 380 euro een stevig bedrag is. Ik neem aan dat dat met montage is?

1 like

Ex montage. Met kwam het op 430 :joy:

1 like