Gezocht: Vintage > 40 mm. alle suggesties welkom!

Omega heeft wel een paar leuke modellen: Dynamic, Chronostop, Stingray, Ufo’s en volgens mij heeft de Geneve lijn ook nog wel een aantal modellen boven de 40. Kan zijn dat ik een aantal nemen door elkaar haal maar daarop kan je even zoeken.

Kan je niet beter zien naar re-issue horloges? Longines legend diver, tissot prs heritage,…
Dan Henry heeft er veel modellen met vintage uitstraling maar toch moderne techniek.

goede tip, zo op Chrono24 zoeken! Ik wist helemaal niet dat je daar zo uitgebreid kan filteren…
Weer een avond een excuus om niet te gaan sporten, vrees ik… :blush:

1 like

Dan toch een tudor sub…
Staat er ,geheel toevallig natuurlijk, een van me in het verkoopgedeelte😀
Sub kan ook prima op leer!

Citizen heeft in de jaren 70 ook een aantal cushion dressers gemaakt die tussen de 38 - 40 mm zitten… deze dressyduikert is 40 met kroon maar de kroon zit er bijna opgeplakt

Deze is 38 mm zonder kroon en is een echte ‘Cushion’

Heuer Bundeswehr

Als je een (voor zijn 40mm) flinke chrono wilt de Tudor Big block

1 like

Als je op Seiko UFO Googlet, krijg je wel leuke suggesties. Best wel wat ook die 40+mm zijn.
Zo ben ik zelf nu ineens gegrepen door de 6119-6400 (44mm begrijp ik). Als iemand nog een beetje net exemplaar heeft liggen…? :slight_smile:

Deze is ook 40mm en vrij “dressy”. Helaas ook wel vrij aan de prijs tegenwoordig.

Weliswaar duikers

Heb mijn chronostop nagemeten, maar die is 35mm. 37 met kroon. Had ik groter geschat. Draagt wat groter dan hij is.

1 like

Deze Omega ook prachtig !!

2 likes