Gezocht: vintage Seiko chronograph 7f39-6029

Hallo allen!

Ik ben op zoek naar een vintage Seiko horloge met referentienummer 7f39-6029 of 6010t. Het is een prachtig horloge waar ik al een tijdje naar op zoek ben en misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik heb een link toegevoegd van een HF lid @koekoek die het horloge al een keer eerder in zijn collectie had. Link naar Vintage Seiko

Nog enkele foto’s van het internet. Sorry voor de slechte kwaliteit.

Alvast bedankt :pray:t2:

2 likes

Ik heb getwijfeld of ik deze link moest doorsturen. Geen idee wat de prijzen zijn van deze modellen en hoe graag je er een wilt. Maar hier staat er een te koop.

1 like

Let wel, deze horloges zijn erg klein. Vind zelf een 7a48 daardoor beter (alsmede het betere uurwerk).

2 likes

Dank je wel @lassale, zo te zien is dit het 6000 type waarbij de lugs er anders uitzien dan waar ik naar op zoek ben. Voor de rest lijkt het horloge er wel op alleen toch een klein verschil. Dit type heb ik ook op chrono voorbij zien komen.

1 like

Yes @koekoek…bedankt voor je tip en net zoals bij het bericht wat @lassale typte zie ik ook kleine verschillen. Misschien moet ik hier eens goed over na denken en eens verder kijken naar meerdere modellen aangezien deze kleine verschillen hebben :thinking:

1 like

Is dit iets voor je?

Seiko7A48 7020 met originele band.

2 likes

Of deze Seiko 7A48 701A

2 likes

In de titel van deze topic noem je de 7F39 'n chronograph, dit is het echter niet, subs geven, maanstand, dag, datum en 24-klok weer.

1 like

Deze is in jouw bezit? En welk type is dit als ik vragen mag?

Ja klopt, ik heb een vergissing gemaakt met de omschrijving en ik ben nieuwsgierig naar je eerste reactie/foto