Baggerzooi, ze worden soms leeg geleverd.
Beste merken:
GP
Maxell
Energizer
Slechtste merken:
Duracell ( met stip de goorste rotzooi)
Varta
Aldi
Ikea
Renata
Baggerzooi, ze worden soms leeg geleverd.
Beste merken:
GP
Maxell
Energizer
Slechtste merken:
Duracell ( met stip de goorste rotzooi)
Varta
Aldi
Ikea
Renata
Kreeg vandaag de mijne binnen van Batterijtjes.nl. Niet huismerk nemen als je SR wilt hebben, want dan krijg je toch LR. Dus kon ze kosteloos ruilen voor de gewenste SR. Ging netjes.
Ik bestel ze altijd bij Bol, maar ik zie hier dat er betere opties zijn. En ja, zelf verwisselen is beter dan bij de juwelier (behalve natuurlijk bij zaken waar ze een horlogemaker in dienst hebben). Bij die populaire ketens gaat een verkoopmedeqerker ermee aan de slag en dan kan het misgaan.
Hartelijk bedankt om dit te laten weten.
Volgende keer zal het dan 1 van de top 3 worden die u aangeeft.
Ben wel verbaasd dat GP zo hoog op het lijstje staat.
GP is echt een topmerk en lekt ook niet.
Lekken is een van de criteria die ik gebruik.
een leuke gebeurtenis mbt GP
Mijn kinderen en ik natuurlijk niet hadden in de jaren 90 een stel van die nitro knetterauto’s.
Volop kabaal en sportief rookgenot.
Enfin
een jaar of 10 geleden kom ik die hele zooi weer tegen in de schuur (de kindertjes hebben inmiddels zelf kindertjes)
De GP accu’s in de auto’s waren hemelen, niet bijzonder.
Maar de batterijen in de zenders deden het gewoon nog en dat na een jaar of 15 á 20
Geen lekkage uiteraard.
En dan Duracell, laat ik eerst even duidelijk vertellen dat IK het een stel smerige oplichters vind met hun gaat langer mee reclame en kleine lettertjes.
De foto hieronder is gemaakt in 2012
Deze professionele kwaliteit batterijen in een ECG recorder leverde het Leids Universitair Medisch centrum iets van 20.000 euro schade op.
De batterijen waren niet eens leeg.
De foto werd gemaakt in…raad eens…2018
Voor de goede orde, dit werd dus betaald van onze zorgkosten dankzij dit smeerlappenbedrijf.
Hallucinant die Duracell, maar dat had ik zelf ook al ondervonden.
Bedankt voor de extra toelichting, ik neem het advies zeker mee bij volgende aankopen
Ook ik heb een hele bups Seiko batterijen bij oom Ali besteld.
Ik bestel mijn MuRata’s (voorheen Sony) altijd bij Catchthetime. Hun website lijkt (en is, misschien wel) uit pakweg 2002; maar de prijzen zijn zeer redelijk, minimum order waar boven geen porto is laag, communicatie (en verzending!) vlot en beleefd.
Het valt op dat ik in vrijwel alle horloges waar ik de batterij van vervang, dus ook als ik niet de vorige was, een Sony of MuRata vind. En nooit hebben ze gelekt.