GEZWICHT! Tissot, foto's enzo

Hoewel ik me voorgenomen had om geen Quartz meer te kopen -maar goed door te sparen en dan af en toe een automaat te kopen- ben ik gezwicht!

Een perpetual mechanisch horloge kun je kopen voor de prijs van een redelijke tot zeer luxe auto en dit wonder kan hetzelfde maar haalt zijn energie uit elektroprikkeltjes.

Explore fotopostvak

Mooi ding en nu met 20% korting kon ik 'm niet laten liggen… Ik moest er 404 km (v.v.) voor rijden, maar die waren al betaald via mijn bijtelling…

Ik krijg er een beetje bluesgevoel bij, zoals je ziet

[URL=http://s145.photobucket.com/user/fotopostvak/media/zondag2_zpsa713f116.jpg.html][/UR

Een beetje jazzy bij mijn Ibanez Hollow-body guitar
Je moet haast gek zijn om foto’s van je klokkie te maken - Forgive me!!

Explore fotopostvak

Ik vergis me nu nooit meer in welke maand ik leef!! :smiley:

Prachtig !
Veel plezier ermee :slight_smile:

Knap horloge ! Zie je niet vaak. Goede keuze !

Dat is een hele mooie Tissot, begrijpelijk dat je daar wel een ritje voor over hebt gehad (tu)
Gefeliciteerd ermee en geniet ervan :slight_smile:
Tip: een mooie fotoshoot van je gitaren zien we hier graag in Off Topic :~

Prachtig(tu)

Proficiat!

Da’s een nette klok! En een mooi (semi?) hollow body. Wat voor een is het? Muziekinstrumenten en horloges maken vaak mooie foto’s! : )

Mooi horloge, veel draagplezier!

Mvrgr, Andre

Leuk!

Wijzerplaat lijkt wel een smiley!

Ibanez, AGR70 bk, speelt heerlijk

Geweldig (tu)
en reeds vermeld foto’s van gitaren passen prima
bij offtopic

De tradition perpetual calendar! Heb ik ook, en nog wel in precies dezelfde combo als jij. Onnodig te zeggen dat ik dat de mooiste variant vind zeker :slight_smile:

Voor de prijs krijg je erg veel: perpetual calendar, flyback wijzers, saffier glas, en als je em tegen je oor houdt hoor je ook nog eens een prachtig tik-tak geluid :smiley:

Zeer strak! Mooi exemplaar, gefeliciteerd :~

proficiat! wijzerplaat doet me ook aan n flinke smiley denken. ik heb n swatch drax chrono met dezelfde opstelling. leuk dat er variaties op t uurweek bij zijn gekomen.

Mooie aanwinst. Ik heb een zwak voor dit merk. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervoor bent gezwicht.
Gefeliciteerd en veel draagplezier.

Gefeliciteerd met je aankoop. Echt een heel mooi horloge!!

Daarom ben ik natuurlijk zo vrolijk. :slight_smile:

Dat klopt. Is dat geluid een extra gadget of komt het voort uit het mechanische gedeelte?

(tu) Schitterend horloge,kunnen ze wel bij Tissot!

Thanx