Hoewel ik me voorgenomen had om geen Quartz meer te kopen -maar goed door te sparen en dan af en toe een automaat te kopen- ben ik gezwicht!
Een perpetual mechanisch horloge kun je kopen voor de prijs van een redelijke tot zeer luxe auto en dit wonder kan hetzelfde maar haalt zijn energie uit elektroprikkeltjes.
Mooi ding en nu met 20% korting kon ik 'm niet laten liggen… Ik moest er 404 km (v.v.) voor rijden, maar die waren al betaald via mijn bijtelling…
Dat is een hele mooie Tissot, begrijpelijk dat je daar wel een ritje voor over hebt gehad (tu)
Gefeliciteerd ermee en geniet ervan
Tip: een mooie fotoshoot van je gitaren zien we hier graag in Off Topic :~
De tradition perpetual calendar! Heb ik ook, en nog wel in precies dezelfde combo als jij. Onnodig te zeggen dat ik dat de mooiste variant vind zeker
Voor de prijs krijg je erg veel: perpetual calendar, flyback wijzers, saffier glas, en als je em tegen je oor houdt hoor je ook nog eens een prachtig tik-tak geluid
proficiat! wijzerplaat doet me ook aan n flinke smiley denken. ik heb n swatch drax chrono met dezelfde opstelling. leuk dat er variaties op t uurweek bij zijn gekomen.