Gialova2015

Bandje verkocht aan @Gialova2015. Een zeer vriendelijk hf lid. Omdat André de eerste was die me een normaal bericht stuurde (aanspreking, midden en slot) wilde ik de verzendkosten op mijn rekening nemen. Maar niets was minder waar! André storte spontaan de kosten voor verzending bovenop mijn verkoopprijs. HF spirit all the way! Dank en we verwachten nog een fotooke hé.

1 like

Bedankt Bart voor de beoordeling.
Het was ook zeer prettig om iets te kunnen kopen van jou en perfecte communicatie, en dan maak het niets uit wat voor bedrag je uitgeeft want kocht vorige week nog een DeVille en nu een Bandje voor een tientje maar ben met beide even blij.

2 likes

Gisteren de Longines Sport Wing van Mevrouw Klokkengek verkocht aan forumlid André @Gialova2015 , die zijn vrouw graag met dit horloge wilde verrassen.

Dit was een zeer prettig contact en fijne deal, zoals we het allemaal graag willen.:slightly_smiling_face::+1:

Gezellig nog even over horloges zitten kletsen en elkaars Omega en Rolex bewonderd. Het Horlogeforum op zijn leukst! :ok_hand:

Dank voor de deal en graag weer eens tot een volgende keer! :blush:

Net een mooie Hamilton verkocht aan André @Gialova2015. Nog even kort gebabbeld over verschillende horloges.

Bedankt voor het snel afhandelen en wie weet tot de volgende keer.

Veel draagplezier plezier van dit schitterende horloge :+1:t2:

1 like

Bedankt Koen, ook voor de hartelijke ontvangst.
Pas goed op jezelf en blijf gezond.

Leuke deal gemaakt met André @Gialova2015 ; snelle afspraken en correcte afhandeling!
Beslist aanrader!

1 like

Wederom een leuke deal gemaakt met André @Gialova2015. Dit keer helaas zonder koffie maar zoals altijd erg gezellig. Het horloge was top! Prettig zaken doen met André zeker een aanrader!

1 like

Vanochtend heeft @Gialova2015 communicatie gestart, waarna zojuist de transactie is afgerond.
Kortom, snelle en doeltreffende communicatie.
Dus een positieve ervaring.

1 like

1,5 week terug de Pan Europ van André @Gialova2015 ontvangen.
Zijn respons en toesturen ging vele malen sneller als het delen van mijn ervaring.
Na het eerste contact arriveerde de horloge binnen 3 dagen bij me thuis en was perfect veilig ingepakt.
Ik ben heel tevreden met de Hamilton.
Bedankt!

1 like

Jij ook nog bedankt Hendrik voor de prettige deal.
Veel draagplezier gewenst met deze mooie Hamilton.

1 like

Vandaag een hele mooie Tudor overgenomen van André. Heel prettig contact en vlotte deal gesloten.

Tot een volgende keer :+1:

1 like

Jij ook bedankt voor de prettige deal, en veel draagplezier gewenst vanuit Nijmegen.

1 like

Recent een horloge overgenomen van André @Gialova2015. Hartelijk ontvangen, een zeer prettig contact en een leuke deal. Betrouwbaar en punctueel :blush:.

1 like

Positieve ervaring met @Gialova2015. Van de week een Hamilton overgenomen van André.
Prettig contact en alles volgens omschrijving. Dank André :ok_hand:

1 like

Dank je wel voor je review @Dangsu.
Ik vond het ook een fijn contact,en bedankt voor je aankoop.
Groet.
André

Horloge van @Gialova2015 overgenomen.

Vlotte communicatie en onderhandeling, dus deal was snel rond.

Pakketje in pakketje in pakketje verpakt, dus Uber-bombproof verpakt en snel opgestuurd.

Aanrader van mijn kant om zaken mee te doen.

1 like