GIGA GAAF nieuwe aanwinst :)

Ik sluit me volledig aan bij deze onderbouwing :slight_smile: hele combi is mooi, band is eigenzinnig en tof! Blij blij blij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

2 likes

Prachtige aanwinst :ok_hand:. En een fijne Leolux op de achtergrond :+1:

1 like

Haha een daytona tt is wel ff ander kaliber, maar wel super vet. Combi van zwart/goud werkt idd goed. Heb ook een gouden invicta met zwart rubberen band, zie foto hieronder

1 like

Oog voor detail, idd een fijne leolux fauteuil :wink:
Weer even on topic, heeeel blij met m’n aanwinst :innocent:

2 likes

Mooie aankoop, lekker shinen!
Wat zijn ze toch tof deze new vintage Tudors! :ok_hand:

1 like

Klopt, geeft het gevoel (en de kwaliteit) van een 5digit rolex datejust. De band heeft echt een eigen uiterlijk, horloge is geweldig :slight_smile:
Shinen gaat zeker lukken :sunglasses:

2 likes

Zijn ook heel gave horloges.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, enthousiasme spat ervan af! Staat je perfect, geniet ervan :star_struck:

2 likes

Thanks :slight_smile: hij past perfect en draagt heel prettig. Ga hier enorm van genieten!

1 like

Super gaaf man! Het is dat ik geen budget had maar anders had ik zeker ook een bod gedaan en je misschien wel voor geweest voor dit prachtige horloge. Veel draagplezier!

P.s. mocht je m over een jaar of anderhalf weer kwijt willen… :grin:

1 like

Inderdaad Giga Gaaf zoon :grin: veel plezier ervan :tada:

4 likes

Haha ik heb zo’n idee dat deze niet snel naar een nieuw baasje gaat :crazy_face: het is inderdaad een prachtig horloge, thanks! Ga hem met veel plezier dragen :slight_smile:

2 likes

thanks papa Seumpie :crazy_face:

1 like

Zo’n weg erheen maakt het nog mooier. Fraai hoor, enjoy!

1 like

Klopt, door de lange zoektocht & tijd van wachten, is het nog bijzonderderderder :crazy_face: Thanks, gaat zeker lukken :slight_smile:

2 likes

Proficiat met je aanwinst, ga je zeker van genieten :wink::ok_hand:

2 likes

Thanksss :slight_smile: gaat zeker goedkomen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jij bent dus de gelukkige. Twijfelde om te reageren. Veel plezier. Zo te lezen is het naar een liefhebber gegaan.

2 likes

erg fraai, geniet ervan!

1 like