De titel spreekt voor zich, een nieuwe aanwinst!
Dit horloge staat al maanden hoog op het verlanglijstje…
De weg ernaartoe was lang. Ik heb al eerder eentje misgelopen, de andere keer was een afspraak maken lastig. Het is dus altijd wat.
Daarnaast heb ik hem nog niet eerder in het echt omgehad, zelfs niet gezien
In deze periode van maanden is het idee van een Bulova Super Seville DayDate ook wel eens de revue gepasseerd, echter was dit het toch niet.
Dit is een lang aanloopje, richting hetgeen waar het nu echt om gaat! Het is tevens een leuke aanvulling naast mijn Tudor bb58 zwart.
Nou nou, wat is het nou? Ja! Een Tudor prince date day 76213-0012
Het model vond ik sowieso al mooi, maar deze configuratie specifiek vind ik waanzinnig! Goede mix tussen goud, staal en zwart. De gouden fluted bezel schittert geweldig mooi, het horloge draagt heel lekker (licht) ennn het is gewoon ssssuper mooi
Terecht. Daar kan ome Rolex een puntje aan zuigen. De band is een mooie tussenvorm voor het speelse van Jubilee, maar het strakke van Oyster, dus de gulden middenweg (see what I did there?). De plaat is een plaatje, want ook weer veel speelser met de arabische numerals. Maar goed, ik ben een Alpinisten-fan, dus de 2-4-6-8-10 configuratie gaat er uitstekend in bij mij.