Ginault kopen.

Ik ben aan het denken om een Ginault Ocean Rover te kopen. Iemand ervaringen met Ginault zelf als je bij hun besteld? Momenteel kan je gedurende 14 dagen een korting van 20% krijgen op hun site ik weet niet, doen ze die acties vaak anders misschien wachten dat ze wat meer korting geven. Aan hoeveel Doane kosten kan ik mij verwachten?

Twijfel tussen deze 2;


Grtjs,

Volgens de site komt het uit Berlijn, dus geen extra kosten.

Invoerrechten: €0,80
btw: 21% over $559,20/$1039,20[1] + $49,- + €0,80 ≈ €110,40/€197,40[2]
Afhandelingskosten: €17,50 (zending met prioriteit via PostNL)
Accijns: n.v.t.

[1] Aanschafprijs incl. 20% korting
[2] Met de huidige stand van de USD/EUR koers

2 likes


Met je keuze kan in je niet helpen, is helemaal aan jou. Het is wel een echt leuk horloge

2 likes

En als ie wel uit het buitenland moet komen dan 4% invoerrechten en 21% btw
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/content/hoeveel-betaal-ik-de-douane-als-ik-iets-koop-bij-buitenlandse-webshop

Er staat nu een Ginault in het blauwe gedeelte

Contact met Ginault gehad ivm verzending. Dit was hun antwoord;

For customers residing in the EU, we have been using our EU dispatch service to ship, meaning our EU customers will receive packages from within the EU. This way EU customers won’t need to worry about customs issues and fees. We will take care of it on our end. How it works is that after the order is placed, we will ship the watch from our shop to our EU dispatch, and then it will be forwarded out to our EU customers. A tracking number will be available 3-5 working days after the package leaves the EU dispatch. Total lead time is around 15-25 working days after order confirmation.

Dus even geduld hebben maar wel geen bijkomende kosten, met de 20% korting heb je de Ocean-Rover 181070GSLN dan net onder de 1000 Euro.

4 likes

Heb er eentje nieuw besteld bij Ginault. Zou binnen de EU verzonden worden dus geen extra kosten. Ik laat weten hoe het afloopt.

2 likes

Ik heb er ook een besteld. Krijg bovenop de 20 % korting nog 7 % extra korting als ik een korte en eerlijke review schrijf. Moet dan wel de link naar plaatsing sturen als bewijs.

Mooi, welke versie heb je besteld?

Hallo John,

181175LSILN Blue Smurfs met datum.
Levertijd kan tot 25 dagen duren via Europa.

Groet Kees

Klopt maar zouden wel geen douanekosten bijkomen :slight_smile:

Wel of niet? :thinking:

Klopt. Geen invoer ellende. Lees kosten.
13 oktober besteld maar verder nog niets vernomen.
Geduld :slight_smile:

Volgens Ginault niet, het horloge wordt naar mij verstuurd vanuit de EU. Ik laat weten hoe het afloopt.

1 like

Zojuist aangekomen, super zo juist voor het weekend :smiley:

8 likes

Blijven mooie horloges. Afwerking is top op een klein detail bij mijn ex-ginault na. De gaten voor de bandpennen zaten niet recht tegenover elkaar waardoor de end-links licht scheef tussen de lugs zaten. Het viel mij pas na een half jaar op toen ik de band een keer wilde wisselen.
‘What has been seen cannot be unseen’

1 like

Mooi man. Is ie wat je er van verwachtte?

Ik zou deze ‘kinetic continuous submersible maritime precision Chronometer’ lekker links laten liggen en voor een Seiko Shogun, Seiko MM200 (SPB077) of een Seiko SPB051 (modern reissue van de SLA017) gaan. But that is just me😅

1 like

het topic eerst eens lezen en dan constateren dat @John_Locke naar volle tevredenheid al een Ginault heeft ontvangen?

3 likes